شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴
۰
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور:

وحدت امت اسلام رمز پیروزی بر رژیم خبیث صهیونیستی است

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور گفت: راه نجات فلسطین وحدت واقعی امت اسلامی است.
وحدت امت اسلام رمز پیروزی بر رژیم خبیث صهیونیستی است




روح الله زمانی نیا در گفتگو با خبرنگار پهره در محکومیت حادثه بیمارستان غزه بیان کرد: رژیم جنایتکار، غاصب، کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت، درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

وی افزود: این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمار کش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و به خاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشد.

این مسئول ادامه داد: بدون تردید خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می دهد.

وی اضافه کرد: این غده سرطانی یعنی اسرائیل از صحنه کره زمین محو و نابود می‌شود.

این مسئول با بیان آیه (۲۲۷ شعراء)وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ"و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند" عنوان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند، خاطرنشان کرد: راه و رمز آزادی پاره تن اسلام یعنی فلسطین، گوش دادن به ندای رهبری این امت بوده و این‌ که ملت مسلمان، یدِ واحده بوده و در کنار هم باشند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *