يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۳۲
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی:

بصیرت جهانی نسبت به آرمان فلسطین افزایش یابد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اسرائیل در میدان جنگ کم آورد به جعل خبر و کشتار کودکان متوسل شده است.
بصیرت جهانی نسبت به آرمان فلسطین افزایش یابد

 



محمد جواد سجادی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در واقع طوفان الاقصی که به تلافی کشتار مظلومانه مردم فلسطین در کرانه باختری  اغاز شده را می‌توان از چند منظر تحلیل و بررسی کرد که از جمله موارد می توان به شرایط نظامی، طرف درگیر،  شرایط اشراف اطاعاتی رزمندگان مقاومت، قدرت عمل درعمق خاک سرزمین اشغالی که از نظر خود هم بی نظیر و غافیلگیر کننده بوده را نام برد.

وی افزود: در جریان طوفان الاقصی از طرفی رژیم کودک کش صهونیست باید فکر چنین حمله ای را از جانب یک گروه مقاومت می داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: به هر حال طوفان الاقصی آغازی بر پایان این رژیم منحوس خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حقیقت طوفان الاقصی عملیاتی بود که پایان عجر رژیم‌ اشغالگر قدس را سرعت بخشید. 

سجادی ادامه داد: طوفان الاقصی ضربات سهمگین و غیرقابل جبران  به رژیم جعلی صیهونیست ها وارد کرد و پیروزی‌هایی را برای جبهه مقاومت رقم زد. 

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثری در جبهه مقاومت ایفا کرد که همچون یک حامی و پشتیبان بزرگ برای گروه‌های مبارز فلسطینی به شمار می‌رفت.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در اقداماتی بسیار غیر انسانی اقدام به کشتار کودکان غزه می کنند و در این ميان کشورهایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند باید شریک جنایات و کودک کشی این رژیم محسوب شوند.

وی عنوان کرد: تمامی مسلمانان در همه کشورها و نهادهای بین المللی باید به مسئولیت های خود عمل کرده و این کشتارهای ظالمانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

سجادی گفت: متاسفانه رسانه‌های ضداسلامی و وابسته به دشمنان، همچنان برای توجیه جنایات رژیم صهیونیستی، به انتشار دروغ و کذب و فاقد سند علیه مبارزان فلسطینی می‌پردازند که در انتشار خبرهای آنها مظلوم نمایی صهیونیست‌های کودک کش بازنشر می‌شود که در اینجا بصیرت افزایی مسلمانان در تشخیص واقعیت از کذب یک ضرورت به شمار می رود.

وی ادامه داد: در واقع اسرائیل در میدان جنگ کم آورده و به جعل خبر و کشتار کودکان متوسل شده است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *