فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور:

وحدت امت اسلام رمز پیروزی بر رژیم خبیث صهیونیستی است

6 آبان 1402 ساعت 7:34

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بمپور گفت: راه نجات فلسطین وحدت واقعی امت اسلامی است.






روح الله زمانی نیا در گفتگو با خبرنگار پهره در محکومیت حادثه بیمارستان غزه بیان کرد: رژیم جنایتکار، غاصب، کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت، درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

وی افزود: این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمار کش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و به خاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشد.

این مسئول ادامه داد: بدون تردید خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می دهد.

وی اضافه کرد: این غده سرطانی یعنی اسرائیل از صحنه کره زمین محو و نابود می‌شود.

این مسئول با بیان آیه (۲۲۷ شعراء)وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ"و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند" عنوان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند، خاطرنشان کرد: راه و رمز آزادی پاره تن اسلام یعنی فلسطین، گوش دادن به ندای رهبری این امت بوده و این‌ که ملت مسلمان، یدِ واحده بوده و در کنار هم باشند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430877

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430877/وحدت-امت-اسلام-رمز-پیروزی-رژیم-خبیث-صهیونیستی

پهره
  https://www.pahreh.ir