سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۴
۰
یک عضو هئیت علمی دانشگاه؛

همه مسلمانان با جان و دل از فلسطین حمایت می‌کنند

یک عضو هئیت علمی دانشگاه گفت: این روزها با جان و دل و همه توان حامی ملت مظلوم و قهرمان فلسطین باشیم.
همه مسلمانان با جان و دل از فلسطین حمایت می‌کنند
هاشم کامکار در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با اشاره به اینکه امام موسی کاظم (ع) که فرموده: "مَا مِن شَیءٍ تَراهُ عَینَاک إلّا وَ فِیه مَوعِظَه(چیزی نیست که چشمانت آن را بنگرد، مگر آن که در آن پند و اندرزی است، بحاالانوار، ج 78 ، ص 319).

وی افزود: با نگاهی به شرایط مردم  فلسطین در این روزها و اینکه ما معتقدیم: لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم و اینکه خداوند حکیم و دانا در قرآن به پیامبرش و رزمندگان همراهش پس از جنگی که در آن با فداکاری و زحمت فراوان پیروز شده اند می گوید: فَلَم تَقتلُوهُم وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُم وَمَا رَمَيتَ إِذۡ رَمَيتَ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ وَلِيُبلِيَ ٱلمومِنِينَ مِنهُ بَلَآءً حَسَنًاۚ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيم و شما آنان را نکشتید ولی خدا آنان را کشت و هنگامی که تو اى پیامبر به سمت دشمنان تیر پرتاب کردی  تو پرتاب نکردی خدا پرتاب کرد و خدا چنین کرد تا  شما مؤمنان را با آزمایشى نیکو بیازماید؛ زیرا خدا شنواي داناست.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: وقتی خداوند یگانه و بی همتا به پیامبرش و اصحاب نزدیکشان پس از جهاد فی سبیل الله چنین می گوید مطمئن باشیم که در جنگ فلسطین نیز نصرت رزمندگان اسلام فقط باذن خداست. و در نبرد حق و باطل تکلیف مشخص است.

وی اضافه کرد: طبق نظر قرآن مجید شهدای جبهه ی حق همگی وارد بهشت خواهند شد و  به درَک واصل شدگان جبهه ی باطل هم همگی جایگاه ابدی اشان آتش جهنم است.

کامکار عنوان کرد: اما شرایط ما و بقیه مردم جهان چیست؟طبق آیه  فوق این روزها تمام مردم جهان چه مسلمان چه مسیحی چه یهودی همگی مورد آزمایش الهی هستند.

وی اظهار کرد: این روزهاست که ما مَحَک می خوریم و ارزشمان  مشخص می شود. 

این استاد دانشکاه خاطرنشان کرد: هر کس از جبهه باطل حمایت کند همراه نتانیاهو و حامیانش جایگاهش آتش جهنم است.

وی ادامه داد: کسانی هم که در این معرکه بی تفاوت هستند قطعا شرایط خوبی نخواهند داشت.

 کامکار اضافه کرد: لذا همگی باید این روزها با جان و دل و همه توان حامی ملت مظلوم و قهرمان فلسطین باشیم، یعنی هر کس برای کمک به مردم مظلوم فلسطین هر کاری از دستش بر می آید باید انجام دهد.

وی عنوان کرد: برای خداوند نابود کردن اسقاتیل در کمتر از یک ثانیه ممکن است اما این جنگ و این اِشغال طولانی مدت آزمایشی بزرگ برای تمام مردم جهان است پس حواسمان را خوب جمع کنیم که این روزها واقعا سکوت هر انسان مسلمان خیانت به قرآن است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430802
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *