شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۲۸
۰
امام جمعه مسجد قبا شهرستان ایرانشهر عنوان کرد:

محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم غاصب و سفاک اسرائیل

امام جمعه مسجد قبا شهرستان ایرانشهر گفت: جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه نسل‌کشی است.
محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم غاصب و سفاک اسرائیل
مولوی عبدالواحد بامری در گفتگو با خبرنگار پهره درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی دربمباران بیمارستان الاهلی المعمدانی غزه با بیان آیه "ان الله یحب الذين يقاتلون فی سبیله صفاکانهم بنیان مرصوص" بیان کرد: جنایت و فاجعه انسانی و نسل کشی رژیم سفاک و اشغالگر و کودک کش اسرائیل در بمباران بیمارستان الاهلی المعمدانی غزه از وحشتناک ترین حمله به بشریت است.

وی افزود: این فاجعه کودک کشی و ضد ارزش های انسانیت در سایه حمایت های صریح و آشکار دولت های مدعی حقوق بشر در حقیقت ضداسلام و انسانیت رقم می‌خورد.

این خطیب جمعه اهل سنت ادامه داد: این مدعیان مستکبر در راس همه، آمریکا و انگلیس و متحدانش شریک خونریزی های بی دفاع هستند و هیچ بهانه و توجیهاتی برای این حمله مورد قبول نیست که بیماران و کادرپزشکی در یک لحظه جام شهادت را بنوشند.

وی اضافه کرد: اکنون به هیچ عنوان قابل قبول نیست که جامعه بین المللی سکوت اختیار کنند بلکه ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع و هولناک رژیم صهیونیستی و سفاک، ناقض قوانین بین‌المللی از تمام بشریت و آزادی خواهان و جامعه جهانی و سازمان بین الملل درخواست پیگیری و جلوگیری جنایات جنگی بی رحمانه اسرائیل و تامین امنیت مردم مظلوم فلسطین را دارند.

مولوی بامری تصریح کرد: باید عاملان جنایت بمباران بیمارستان الاهلی المعمدانی غزه به قوانین عدالت جهانی سپرده شوند.

وی خاطرنشان کرد:  ما ملت مسلمان باعقیده ای راسخ می‌دانیم که با ایمان وارده و اتکای به قدرت خداوند پیروزی فلسطین محقق خواهد شد و جبهه مقاومت ثمره مجاهدت و شهادت طلبی مسلمانان است و به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف خواهیم بود و پیروزی قریب‌الوقوع را به رهبر فرزانه تبریک خواهیم گفت.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *