چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۰۰
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:

مظلوم نمایی صهیونیست ها برای ترمیم شکست از جبهه مقاومت است

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: صهیونیست ها با مظلوم نمایی به دنبال بازسازی حیثیت از دست رفته و ترمیم شکست سخت از جبهه مقاومت هستند.
مظلوم نمایی صهیونیست ها برای ترمیم شکست از جبهه مقاومت است




مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: سران و رسانه‌های منتسب به اسرائیل سعی دارند که برای فرار از حقارت شکست و جبران آبروریزی اطلاعاتی و حفره‌های امنیتی، به تعبیری جای مظلوم و ظالم را جابه‌جا کنند.

وی افزود: در حقیقت سران و رسانه های منتسب به اسرائیل می‌خواهند با ارائه روایت‌هایی، چهره مظلومی از این رژیم جعلی به تصویر بکشند.

جهاندیده بیان کرد: رسانه‌های دشمن سعی دارند با مظلوم نمایی دفاع مشروط حماس از مردم فلسطین اشغالی را زیر سئوال ببرند که این واقعا عملی غیرانسانی است. 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حمله به مردم عادی هیچ وقت هیمنه از دست رفته اسرائیل را جبران نخواهد کرد.

 وی ادامه داد: کشتن مردم عادی و بی‌گناه فلسطین با پیشرفته‌ترین سلاح، جنایت غیر قابل توصیف است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در واقع عملیات طوفان الاقصی یک نقطه‌ی عطف در تاریخ مبارزات ملت فلسطین و ملت‌های منطقه علیه اسرائیل است.

وی اضافه کرد: اگر کشورهای اسلامی همدیگر و مواضع متفاوت یکدیگر را به رسمیت بشناسند و برای رسیدن به منافع مشترک همکاری و هماهنگی و هم افزایی داشته باشند، قدرت عظیمی تولید خواهد شد که بزرگ‌تر از اسرائیل هم نمی‌تواند مانع آن شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حقیقت صهیونیست ها با مظلوم نمایی به دنبال بازسازی حیثیت از دست رفته و ترمیم شکست سخت از جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی هستند.


انتهای خبر/
کد مطلب: 430803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *