سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:  

طنین شکست در اسرائیل هر روز بلند تر می شود

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: شکست رژیم کوک کش و خونخوار صهیونیستی با همت جبهه‌ مقاومت به زودی میسر می‌شود.
طنین شکست در اسرائیل هر روز بلند تر می شود





محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان ‌الاقصی که اقدام  گروه‌های مقاومت در دفاع از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی بوده، بیان کرد: یکبار دیگر کلام پروردگار «إنّ أوْهن الْبیوت لبیْت الْعنْکبوت» را به یک باور یقینی تبدیل کرده و ضمن اثبات هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر، شکستی غیر قابل ترمیم بر این اشغالگران تحمیل کرده است.

 وی افزود: در واقع طوفان الاقصی پاسخی قاطع از سوی یک ملت ستمدیده در دفاع از حقوق تضییع شده خودشان بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در واقع رفتار‌های ظالمانه و هولناک رژیم صهیونیستی که در طول چند دهه حیات غاصبانه خود، همواره مردم ستمدیده فلسطین را به صورت آشکار در معرض قتل، جنایت و قساوت قرار داده و کارنامه شوم این رژیم از ابتدا تاکنون، مملو از نقض فاحش حقوق اولیه فلسطینیان، کشتار و هتک حرمت اماکن مقدس بوده، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی اضافه کرد: در حقیقت آن چه امروز در غزه می‌گذرد همان حملات وحشیانه این چند روز به خانه‌های مسکونی، تأسیسات زیربنایی، مساجد، مدارس، دانشگاه، بیمارستان‌ها و نیروهای امدادی و قطع سوخت، آب، برق مصداق بارز کشتار دست جمعی و جنایت علیه بشریت است. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با اشاره به عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی و ضربات سنگین وارده شده به رژیم غاصب اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین با ایمان به وعده‌های خداوند متعال امروز به قدرتی رسیده است که می‌تواند در مقابل این رژیم غاصب بایستد.

وی ادامه داد: با انجام عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صیهونستی مشخص شد که به یاری خدا این پیروزی‌ها با قدرت ادامه خواهد یافت و ملت فلسطین در راه مقاومت همچنان استوار و باصلابت است.

هراتی تصریح کرد: یکی از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی کودک‌کشی بوده که این موضوع بر کسی پوشیده نیست تا جایی که تاکنون بیش از هزاران کودک را به شهادت رسانده است.

این مقام مسئول افزود: اکنون این رژیم خبیث و ظالم، سیاست مظلوم نمایی در پیش گرفته و رسانه‌های استکبار هم به این موضوع کمک می‌کنند که این عمل بسیار غیرانسانی بوده و همه کسانی که دائما از حقوق بشر صحبت می‌کردند، الان چرا سکوت اختیار کرده  از این رژیم کودک کش حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: یکی از کارهایی که استکبار وکفر پس از شکست انجام می دهند مظلوم‌نمایی است که می‌خواهند با این کار جای جلاد و شهید را عوض کنند و به این منظور به دنبال ایجاد فضاسازی رسانه‌ای و مظلوم‌نمایی خودشان هستند.

وی ادامه داد: در حقیقت عوض کردن جای جلاد و شهید یکی از اهداف مهم جنگ ترکیبی رسانه‌های دشمنان اسلام است که در ابنجا هوشیاری و بصیرت مردم می تواند نقش به سزایی در خنثی سازی نقشه ها و دسیسه های شوم دشمنان داشته باشد. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: در این روزها همه مسلمانان  باید با حفظ همبستگی، وحدت و اتحاد، اخوت و برادری از برادران فلسطینی حمایت کنند تا ملت مظلوم فلسطین بدانند تنها نیستند.


انتهای خبر/
کد مطلب: 430801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *