چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲
۰
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر:

جهاد تبیین بهترین ابزار عدم تغییر جای جلاد و شهید است

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: رژیم صهیونیستی ۷۵ سال است که به مردم مظلوم فلسطین غارت و ظلم می‌کند و امروز مظلوم نمایی می‌کند.
جهاد تبیین بهترین ابزار عدم تغییر جای جلاد و شهید است



حجت‌الاسلام والمسلمین جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد:  در واقع رژیم صهیونیستی ۷۵ سال ظلم کرده و اکنون که سیلی محکمی از مردم غزه خورده‌اند اقدام به مظلوم نمایی می‌کنند که ما مظلوم هستیم و مظلومانه کشته می‌شویم.

وی افزود: یکی از اهداف رژیم صهيونيستي این است که خودشان را در دنیا مظلوم نشان بدهند  که ما مظلوم واقع شدیم و انگار رسانه های دشمنان طوری وانمود می کنند که مردم مظلوم غزه ظالم هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: " هدف از مظلوم نمایی که رژیم صهیونیستی دارد ایجاد مشروعیت و مقبولیت ذهنی برای حملات گسترده به این مردم مظلوم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد طوفان الاقصی فرموده‌اند: " رژیم صهیونیستی که ادعای قدرت و گنبد آهنی می‌کرد شکست غیر قابل ترمیمی هم از لحاظ نظامی و اطلاعاتی برای آن‌ها وارد شده است.

وی ادامه داد: در راستای بحث غیرقابل ترمیم که مقام معظم رهبری تاکید دارند که ضربات محکمی بر رژیم صهیونیستی وارد شده که ترمیمش غیر قابل جبران و غیر ممکن است. 

حجت الاسلام قنبری عنوان کرد: در واقع آن هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فروکش و ابهتی که در ذهن بعضی از حاکمان داشت و این بین رفته است. 

 وی گفت: کشورهای اسلامی در بحث ایجاد روابط با رژیم صهیونیستی قاطعانه جواب می‌دهند که ارتباط برقرار نمی‌شود و اما متاسفانه برخی دیگر بر سر دوراهی مانده‌اند و در آیه ۱۲۰ سوره بقره خداوند فرموده که این افراد ۷۵ سال فشار آورده‌اند بر اعتقادات مسلمانان هم فشار می‌آورند که از بین ببرند هدف رژیم این است لذا همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند در مقابل این رژیم صهیونیستی بایستند.

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: با پیامدهایی که طوفان الاقصی دارد در واقع تصور شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی فرو ریخت، ویژگی این عملیات این بود که شجاعت را خودشان داشته‌اند و خلق کرده‌اند و به خاک و خون کشیدن کودکان غزه هم این شکست را جبران نمی‌کند و پیامد دیگر طوفان الاقصی ثمره مقاومت را برای مردم غزه ملموس کرد.

وی ادامه داد: آن‌هایی که ۷۵ سال مظلوم بوده‌اند امروز ثمره مقاومت را چشیدند رژیم صهیونیستی به دنبال این بوده که غزه را محو کند و با توجه به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی باید محو شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیامد دیگر طوفان الاقصی این است که این طوفان بر اثر جنایت خود صهیونیست‌هاست و محصول بغض غزه است که در دل‌هایشان بوده و این ننگ از آن جهت برای رژیم صهیونیستی سنگین است که غزه و نیروی مقاومت بدون کمک ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

وی گفت: طوفان الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی فاقد مردان جنگی است که بتواند رودر رو با مردان جنگی غزه بجنگد و جنگ‌های  آنها نامردانه بوده است.

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: واکنش کشورهای اسلامی به طوفان الاقصی موجب بیداری و اتحاد جهان اسلام و مردم مسلمان شده است.

 وی گفت: حمایت مردم فلسطین را از جانب مسلمانان در اقصی نقاط جهان شاهد هستیم و یکی اینکه حاکمان دینی شناخته می‌شود در این قصه مشخص و معلوم شد برخی به دنبال این هستند که در کشورهای اسلامی طوفان الاقصی را تحریف کنند و مردم ظالم و رژیم صهیونیستی را مظلوم جلوه دهند در واقع این اقدامشان را زیر سوال ببرند یا بعضی‌ها می‌گویند از این جهادی که انجام داده‌اند توبه کنند پس ما وظیفه داریم این مورد را به مردم تبیین کنیم که کسی حاضر نمی‌شود خانه‌اش را با دزد تقسیم کند و مردم غزه از خانه، بیت المقدس دفاع می‌کنند و بر اساس آیات قرآن جهاد می‌کنند. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *