شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۱۳
۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر:

 ۲۲ بهمن‌ماه نماد ایمان، وحدت و اقتدار نظام اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر گفت: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به زیاده‌خواهی‌ها، دشمنی‌ها و تهدیدهای بدخواهان ملت شریف ایران خواهیم داد.      
 ۲۲ بهمن‌ماه نماد ایمان، وحدت و اقتدار نظام اسلامی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهر الله محمودزاده فهرجی در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم شریف شهرستان ایرانشهر برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
 
وی افزود: در حقیقت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه نماد ایمان، وحدت و اقتدار نظام اسلامی است.
 
 این مسئول ادامه داد: در واقع ۲۲ بهمن‌ماه یادآور روزهایی است که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه‌ای و تأثیرگذار در عرصه جهانی تبدیل کرد.
 
 وی اضافه کرد: حضور حماسی، انقلابی و پرشور ملت ایران در صحنۀ نمایش وحدت ملی در یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و شهدا و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری و پاسخ محکمی به زیاده‌خواهی‌ها، دشمنی‌ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: اکنون که این ثمره ارزشمند، چهل و پنجمین سال خود را سپری می‌کند، بر هر ایرانی لازم است که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستادگی کند؛ بنابراین از همگان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور یابند تا با مشتی محکم و اراده آهنین در کنار یکدیگر، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.
 
 وی عنوان کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح از میدان جمهوری اسلامی (فلکه ایران‌پیما) به سمت مسجد جامع آل رسول (ص) است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *