يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳
۰
فرمانده سپاه شهرستان راسک:  

راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت ایرانیان کرد  

 فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: پیام روشن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌خوبی گویا این حقیقت است که مردم به استکباری ستیزی آمریکا آگاه هستند.    
راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت ایرانیان کرد   
محسن جهان تیغ در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حمد و سپاس و ثنای خداوندِ قادرِ متعال را که در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم شهرستان راسک بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساختند.
 
 وی افزود: مردم شهیدپرور شهرستان راسک بار دیگر با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی‌امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور باشکوه، تماشایی، آگاهانه و پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، جلوه‌های بی‌نظیری از انقلابی بودن خود و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
 
 این مسئول ادامه داد: حضور گسترده و خیره‌کننده مردم راسک در ۲۲بهمن امسال و شعارهای کوبنده آنان، نمایانگر درک و شناخت عمیق این نسل از شرایط جهان امروز و هوشیاری کامل آن‌هاست.
 
 وی اضافه کرد: پیام روشن راهپیمایی و اجتماعات مردمی امسال به‌خوبی گویا این حقیقت است که مردم به استکباری ستیزی آمریکا آگاه هستند.
 
 فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک ملت شریف و آگاه میهن اسلامی به‌ویژه جوانان برومند و فهیم این منطقه، از تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، اصحاب رسانه که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش‌آفرینی کردند، تقدیر و تشکر کرد و آینده‌ای سرشار از امید و آبادانی را برای آن‌ها خواستار شد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431237