يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۰۶
۰
برخی مسئولین شهرستان ایرانشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؛

مردم پای کار نظام انقلاب اسلامی هستند

مسئولین شهرستان ایرانشهر به همراه مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان ایرانشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
مردم پای کار نظام انقلاب اسلامی هستند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: طبیعتاً ما هم به‌عنوان یکی از شهروندان نظام جمهوری اسلامی و به‌عنوان یک حق باید حضور و مشارکت خودمان را در عرصه‌های مختلف انقلاب نشان بدهیم.
 
 وی افزود: طبیعی است در روزی که دشمن تمام تلاش خودش را می‌کند تا مشارکت را کم بکند ما باید تلاش کنیم تا دشمن را از خوابی که دیده است مأیوس کنیم.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب، در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها به منزله حاکم کردن یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمن است، به همین جهت هر چیزی که بتواند غیر کفار را فراهم بکند وظیفه ما است که انجامش بدهیم.
 
 وی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی و انتخابات پیشرو هم دشمن را به خشم می‌آورد و وظیفه ما این است دشمن را از عملکرد خود خشمگین بکنیم و امروز همه با هم با وجود مردم این را به دشمنان نشان دادیم.
 
 مردم ایران پای‌کار نظام انقلاب اسلامی هستند
 
 مهرداد جهان‌دیده، فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: امروز هم ما بار دیگر شاهد حضور حماسی و پر عظمت مردم شریف شهرستان ایرانشهر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم.
 
 وی افزود: مردم ما امروز هم مانند گذشته ثابت کردند که در همه مقاطع حساسی که انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت آنها نیاز داشته پای‌کار نظام انقلاب اسلامی هستند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز ما شاهد این بودیم که اقشار مختلف و آحاد جامعه با حس مسئولیت در این راهپیمایی شرکت کردند و بنده به سهم خودم از تک‌تک عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
 وی اضافه کرد: قطعاً حضور و مشارکت مردم و در میدان بودن این عزیزان ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است و انشا الله که ما این حضور و حماسه و شور و نشاط را در روز یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم که قطعاً با وظیفه‌شناسی که در ملت عزیز ما وجود دارد این حماسه در ۱۱ اسفندماه نیز رقم می‌خورد.
 
 فرماندار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی بود برای اینکه دستاوردهای نظام اسلامی ما در هفته دولت نیز به نمایش گذاشته شد که ما در این ایام بالغ بر ۳۰۰ برنامه مختلف را توسط ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان اجرا کردیم و بالغ بر ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در همین ایام هم عملیات اجرایی و نیز به افتتاح رسید.
 
 وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که در ادامه راه تداوم این پروژه‌ها را که خدمات بی‌منتی است که به مردم ارائه می‌شود را داشته باشیم.
 
 حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را یاس و ناامید کرد
 
 محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور شکوهمند امروز مردم ولایت‌مدار این منطقه ازیک‌طرف دشمنان را دچار شوک کرده و باز هم به دشمن فهماندند هر جا که لازم باشد ملت شریف ایران به میدان خواهند آمد و دسیسه‌های شوم دشمنان را همچون همیشه خنثی خواهند کرد.
 
 وی افزود: امروز با به میدان آمدن همه مردم، دشمن مجدد دچار ناامیدی و یاس شد و هر آن چه که تا به امروز در راستای ناامید کردن مردم از نظام هزینه کرده بودند با حضور حداکثری و پرشکوه مردم بر بادرفت.
 
 این مسئول ادامه داد: حضور چشمگیر دهه هشتادی و نودی‌ها را امروز در راهپیمایی امسال شاهد هستیم که این نقطه قوتی برای کشور ماست که همگان در میدان نبرد با دشمن حاضر می‌شوند و دشمنان را مثل همیشه خوار و ذلیل می‌کنند.
 
 فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: امروز دشمن مجدد با مشاهده حضور پر شور و پرشکوه ملت ایران و به‌ویژه مردم ولایی و انقلابی شهرستان ایرانشهر برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، مأیوس شد.
 
شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهر الله محمودزاده فهرجی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: امروز حضور گسترده مردم مخصوصاً قشر جوان و نوجوان را شاهد بودیم.
 
 وی افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه این نوید را می‌دهد که انشا الله در انتخابات پیشرو حضور حداکثری مردم عزیز ایران اسلامی و به‌خصوص مردم شریف ایرانشهر که معروف به مردم ولایت‌مدار هستند را داشته باشیم.
 
 این مسئول ادامه داد: امیدوارم خداوند به ما این توفیق را بدهد که خدمتگزاران خوبی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم شهرستان ایرانشهر باشیم.

 
 راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بود
 
 تیمور مبارکی، کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار پهره در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: این افتخار را داریم که امروز در یکی از بزرگ‌ترین و با حضوری‌ترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های ایران اسلامی در ایرانشهر بودیم که همه اقشار جامعه فرهنگیان، دانشگاهیان و عموم مردم شرکت کردند.
 
 وی افزود: مردم شریف شهرستان ایرانشهر امروز با حضور تک‌تک خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان تمام یاوه‌گویان داخلی و خارجی کوبیدند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *