شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۵۷
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پاسخی دندان شکن به استکبارجهانی است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پاسخی دندان شکن به استکبارجهانی است
محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن تبریک ایام الله دهه فجر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در واقع دهه فجر را باید به عنوان نمادی از نمونه مبارزات ملت ایران در برابر استکبار و ایادی آن تحت رهبری امام خمینی (ره) دانست. 

وی افزود: در آن روزها ملت ایران در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی ایستادگی کردند که نتیجه این مقاومت در ۲۲ بهمن ۵۷ منجر به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز و نقطه عطفی برای شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه شد که این موضوع فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور عزیزمان ایران به نمایش گذاشت.

هراتی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر لحظه به دنبال اجرای نقشه های شومی برای شکست ایران هستند که خوشبختانه دسیسه های شومشان تا اکنون با ناکامی و شکست‌های مفتضحانه مواجه شده است.

وی تصریح کرد: دشمن در طی ۸ سال جنگ تحمیلی از ایران شکست خورد و فهمید که با ایجاد جنگ سخت نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد بنابراین جنگ نرم را طراحی کرد که به‌ این‌ وسیله روی اذهان عمومی کار کند و مردم را از طریق سیاه نمایی، بزرگنمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب، مأیوس و ناامید کند و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد که در این زمینه هم دشمن امروز فهمیده با وجود مردم بابصیرت و آگاه نظام اسلامی همچنان پابرجاست و خواب شکست آن را باید اینان به گور ببرند. 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در این روز توانستند با خون پاک شهدای والامقام و گرانقدر، رژیم شاهنشاهی را سرنگون کنند، پس حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک به خون شهدا و مقام عظمای ولایت است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توانند پاسخی دندان شکن بدهند و مشتی محکم بر دهان دشمنان ایران اسلامی برنند و آنها را همچون همیشه ناامید کنند. 
 
هراتی گفت:  حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می‌تواند نقش مهمی در امنیت نظام اسلامی، وحدت مردم، انسجام ملی و آشنایی نوجوانان، جوانان و نونهالان با فرهنگ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی داشته باشد. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 431234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *