يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۱۸
۰
در یادواره سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در ایرانشهر مطرح شد؛

شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ فرمانده مقاومت بود/ترور سردار دلها در فضای مجازی نشان دهنده ترس و واهمه دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر گفت: جنایات تکفیری‌های داعش در منطقه کار بسیار دلخراش و ناخوشایند بوده که سردار شهید سلیمانی شجاعانه با آنان مقابله کرد.
شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ فرمانده مقاومت بود/ترور سردار دلها در فضای مجازی نشان دهنده ترس و واهمه دشمن است






به گزارش پهره؛ سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه،  معاون استاندار و فرماندار ویژه، فرماندهان نظامی و انتظامی، ارکان شورای تامین، ریش سفیدان و متنفذین، علما و روحانیون و بسیجیان در سالن اجتماعات دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و عرض خیر مقدم از مدعوین شرکت کننده در مراسم بیان کرد: سردار دلها، ویژگی‌هایی داشت که باید افسران جنگ نرم ما، آن‌ها را الگوی عملکرد خویش قرار دهند، ازجمله اخلاص، ولایتمداری، سخت‌کوشی، راهبرد برگرفته از معنویات امام خمینی (ره) و جوان‌گرایی و اهمیت به قشر کودک و نوجوان، که می‌تواند برای همگی ما راهگشا و مؤثر واقع شود.

وی با تأکید بر اینکه الگوی مسیر، تبیین شخصیت زهرای اطهر(س) بوده، افزود: اساس خطبه فدکیه، بصیرت‌دهی، بصیرت افزایی و تبیین با تأکید بر زمان‌شناسی و مبارزه آگاهانه است که فرمانده شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در پیروی از این بزرگوار آگاهی شناسی و مبارزه با گروهک‌های منفور ازجمله داعش و جبهه النصره را در دستور کار خود و یارانش قرار داده بود.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا همیشه تاریخ زنده است، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار زنده است، چون اقوام نظام جمهوری اسلامی زنده و پا برجا هستند.

وی استکبارستیزی مردمان شهرستان ایرانشهر و همراهی آنان با نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهدا را کم‌نظیر دانست و افزود: هتاکی به تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که دشمنان همچنان تاب تحمل دیدن این شهید و آثار و برکات وی را ندارند.

این خطیب جمعه ایرانشهر با اشاره به ترور سردار سلیمانی در فضای مجازی، تصریح کرد: این شهید بزرگوار زنده است و دشمنان از نام او و از تشییع شهدای گمنام که عامل بیداری مردم به شمار می‌روند، ترس و واهمه دارند.

حجت الاسلام بزمانی جنایات تکفیری‌های داعش در منطقه را بسیار دلخراش و ناخوشایند خواند و گفت: این گروه تروریستی، به کودکان، زنان و سالخوردگان نیز رحم نمی‌کرد و صحنه‌های فجیعی را از بی‌رحمی و کشت و کشتار مردم بی‌دفاع در نقاط مختلف برجایی گذاشت که حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم بارها با چنین صحنه‌هایی رو به رو شدند و به همین دلیل با تمام توان ایستادگی کردند تا این گروه‌ها تروریستی نابود شوند.

امام جمعه ایرانشهر اذعان کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه سیزدهم دی ۳ سال قبل هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفت و به شهادت رسید.

گفتنی است؛ در پایان برنامه از خانواده معزز شهید سید محسن سجادی از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *