سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
۰
جانشین نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان

نظام جمهوری اسلامی ایران حریف ترامپ قمار باز می باشد /ایران ابر قدرت منطقه است

علیرضا بی نیاز گفت: ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان با بصیرت و آگاهی کامل در میدان ها حضور می یابند و حامی نظام، رهبری و جمهوری اسلامی ایران هستند.
نظام جمهوری اسلامی ایران حریف ترامپ قمار باز می باشد /ایران ابر قدرت منطقه است
به گزارش پهره، مراسم چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲بهمن که مصادف با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، جانشین نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، ابوذر کوثری فرماندار شهرستان و محسن گل محمدی، دادستان عمومی و انقلاب، مردم و مسئولین ایرانشهر از مقابل فرمانداری تا مسجد جامع آل رسول (ص) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، جانشین نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲۲بهمن به یوم الله نامگذاری شده است ملت ایران امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و مردم همیشه با استقامت، مقاومت و مستحکم در برابر فتنه ها و آشوب های دشمنان ایستاده اند.
وی افزود: بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۸ دارای ویژگی های می باشد و آن این است که از امروز گام دوم انقلاب شروع می شود و به تعبیر مقام معظم رهبری ملت ایران توانستند گام اول انقلاب را با موفقیت سپری کنند و به چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی دست یابند.
جانشین نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی، این سردار قلب ها به همراه همرزمانش توانست زمینه دوم راه انقلاب را فراهم کند و این شهید بزرگوار نماد ملی برای همه ایرانیان، مسلمانان و مستضعفان جهان است.
وی اضافه کرد: بیست و دوم بهمن امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته می باشد و مردم با روحیه و عظمت بیشتر ثابت کردند همیشه در همه عرصه های دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب حضور دارند.
بی نیاز تصریح کرد: راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه تجدید بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری است و حضور امروز مردم به ولی فقیه اعلام آمادگی برای ایشان و شهید قاسم سلیمانی می باشد و در برابر توطئه های دشمنان با بصیرت و آگاهی کامل در میدان ها حضور می یابند و حامی نظام، رهبری و جمهوری اسلامی ایران هستند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با برنامه ها و ترفندهای مختلف در طول چهل و یک سال به دنبال نابودی این نظام بودند اما با وجود رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و امام (ره) نتوانستند و هر روز شاهد پیشرفت های ایران هستند و پیش از بیش بر مایوسی و ناامیدی آنان افزوده می شوند.
وی عنوان کرد: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب و دوران شاهنشاهی از اعتبار چندانی برخوردار نبودند و نوکر آمریکا بودند ولی نظام جمهوری اسلامی در طول این چهل و یک سال تمام تحریم ها و مشکلات دشمنان را با خود همراه کرد و توانست با دشمن با توکل به خداوند متعال مقابله کند و هر روز بر قدرتش افزوده شود و این یک معجزه الهی می باشد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر گفت: بیست و دوم بهمن ماه دستاورد فتح الفتوح انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که مهم ترین دستاورد نظام اسلامی تحول انسانی است، افزود: برخی افراد در زمان شاهنشاهی دست بسته و مطیع طاعوت و غرب بودند که با ایجاد یک تحول توانستند علم مبارزه با طاغوت را در دست بگیرند و الله اکبر بگویند.
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: سردار شهید سلیمانی پیرو خط ولایت فقیه بود و در مکتب اسلام و امام (ره) تربیت شده که توانست در برابر آمریکا بایستد و به ترامپ قمارباز بگوید که حریف ایران نیست.
وی در پایان یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و محمد نعیم امینی فرد، نماینده مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر را گرامی داشت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *