سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

سردار سلیمانی طلایه‌دار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

حجت اله صادقی گفت: سردار سلیمانی طلایه دار آرمان های انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است.
سردار سلیمانی طلایه‌دار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
حجت اله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی د گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب ولایت بوده و شاگردی امامین انقلاب را کرده و آن عنصر کلیدی که اکنون باید در وجود مردم فعال شود و ادامه دهنده مسیر او باشند عنصر ولایت پذیری و ولایت مداری است که در وجود سردار دل ها نهادینه شده بود.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی ولایت مداری و ولایت پذیری را به همراه اطاعت پذیری در وجود خود داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در همه ی عرصه ها فعال و مرد میدان بود، او در میدان های نبرد و جبهه مقاومت به مقابله با کفر و داعش شیطانی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: ولایی بودن به صورت حقیقی کلمه به این معنا است که در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز به کمک داشت چه در جمهوری اسلامی ایران و یا در سایر کشورها مظلومی را زیر سلطه ی ظلم قرار گرفته قطع به یقین سردار سلیمانی حاضر به دفاع می شد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی از اندک شهدایی که حرم مطهر هما ائمه اطهار را زیارت کرده وبعد و قبل از شهادت جز مدافعین حرم بوده و تعبیر عجیبی که این شهید بزرگوار در مورد انقلاب اسلامی به کار برده این است که انقلاب اسلامی ایران رو حرم اصلی نامیده و حفظ آن را باعث حفظ سایر حرم ها معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب ولایت و مکتب حاج قاسم مکتب وحیانی، قرآن و اسلامی بوده و از انحراف به دور است.

صادقی بیان کرد: سردار دلها مطیع محض امام زمان و نائب او بود و یکی از طلائیه داران مکاتب اسلامی است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در مسیر جهاد، ایثار، اخلاص، انفاق و اجرایی و عملی شدن آن ها گام برداشت و به هر آن چه را که رهبر انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین جهان اشاره می کردند او با حان و دل پیروی و عمل می کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: حاج قاسم فقط اهل گفتار نبود بلکه در عمل ولایت پذیری خود را نشان داد.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی در مقابل مؤمنین با نهایت تواضع و اخلاص برخورد می کرد و با فقرا هم سفره می شد و این خلوص نیت او را می رساند.

وی گفت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی یکی از نمادها و یکی از کلید واژه هایی است که باید نقاط قوت و ضعف را در این مسائل به درستی تشخیص داد که شهید سلیمانی از این ویژگی منحصر به فرد برخوردار بود.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: شهید حاج قاسم مجاهد فی سبیل الله است و عقیده او این بود که انسان هر کاری انجام می دهد باید برای خدا و رضای او باشد‌.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *