سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰
۰
نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر؛

درخشیدن شهید سلیمانی در دنیا درخشش اسلام را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری گفت: درخشش شهید سلیمانی در دنیا درخشش اسلام را به نمایش گذاشت و به نوعی صدور انقلاب به جهان توسط او شکل گرفت.
درخشیدن شهید سلیمانی در دنیا درخشش اسلام را به نمایش گذاشت
حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: دو سال از شهادت سردار عالیقدر سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می گذرد که شهادت و تشییع چند ده میلیونی مردم به تعبیر مقام معظم رهبری یوم الله شد در این مدت شخصیت ها هر یک از زاویه ای به توصیف شخصیت شهید بزرگوار پرداختند اما در این بین کلید واژه ی راهبردی مکتب حاج قاسم جامع ترین نوع نگاه به شخصیت سردار دلها بود.

وی افزود: چه اتفاقاتی افتاده که رهبر فرزانه انقلاب یک شخصیت نظامی معاصر را به عنوان مکتب و مدرسه درس آموز معرفی می کنند و عقلانیت دینی از ویژگی های بارز حاج قاسم بوده که جامع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی هم مهربان بود و لطافت روح و صلابت و حماسه سازی در میدان جنگ را داشت و پای ابر قدرتی مثل روسیه را به محور مقاومت باز کرد.

وی اضافه کرد: نوع زندگی و فعالیت های حاج قاسم پاسخ دهنده شبهات سکولاریسم است و درخشش این شهید بزرگوار در دنیا درخشش اسلام را به نمایش گذاشت و به نوعی صدور انقلاب به جهان توسط او شکل گرفت.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *