چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

رشد 824 درصدی صدور حواله لاستیک خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان

تیمور باقری گفت: صدور حواله لاستیک خودروهای سنگین در استان رشد 824 درصدی داشت.
رشد 824 درصدی صدور حواله لاستیک خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره تیمور باقری در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: 18 هزار و 525 حواله لاستیک در 6 ماه نخست سال جاری ویژه فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شد که در مقایسه با 2 هزار و پنج حواله مدت مشابه سال گذشته رشد 824 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: توزیع این لاستیک‌ها در 2 سال اخیر با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد توجه قرار گرفته است و همچنان تداوم دارد.

این مقام مسئول همچنین از رشد هزار و 124درصدی خرید لاستیک در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و ادامه داد: 21 هزار و 525 حلقه لاستیک در این مدت خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هزار و 758 حلقه رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش رانندگان می توانند بر اساس پیمایش ناوگان برای دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت حواله لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *