دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۸
۰
با هدف افزایش بهره وری بخش حمل و نقل جاده ای؛

646 دستگاه ناوگان باری در سیستان و بلوچستان نوسازی شد

تیمور باقری،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری بالای 25 سال این استان مشمول طرح نوسازی است.
646 دستگاه ناوگان باری در سیستان و بلوچستان نوسازی شد
 
به گزارش پهره تیمور باقری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: با هدف افزایش بهره وری بخش حمل و نقل جاده ای کالا طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل باری برون شهری توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دستور کار قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: این طرح از سوم خرداد ماه جاری اجرایی شد و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه www.rmto.ir در این طرح ثبت نام کنند.
 
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: تعداد 646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری بالای 25 سال این استان مشمول طرح نوسازی است.
 
وی خاطر نشان کرد: ذینفعان طرح مذکور شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط می‌شود.
 
تیموری گفت: در حال حاضر تعداد کل ناوگان باری فعال استان 6 هزار و680 دستگاه با متوسط عمر 13 و نیم سال می باشد که معادل 10 درصد آن مشمول طرح نوسازی می شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425438