شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۴۳
۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر؛

هم نامان امام زمان(عج) و مادر بزرگوارشان تا چهارشنبه فرصت نام نویسی دارند

رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر از مهلت نام نویسی هم نامان امام زمان (عج) و مادر بزرگوارشان تا چهارشنبه (29 اردیبهشت) خبر داد.
هم نامان امام زمان(عج) و مادر بزرگوارشان تا چهارشنبه فرصت نام نویسی دارند
هم نامان امام زمان(عج) و مادر بزرگوارشان تا چهارشنبه فرصت نام نویسی دارند
حجت الاسلام نوروز علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: جشن بزرگ 313هم نام امام زمان (عج) روز پنجشنبه (30 اردیبهشت) ساعت 16:30 در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار می شود.
وی گفت: در این همایش به هم نامان امام زمان(عج) به نام های (مهدی،حجت، صالح،برهان، قائم) و هم نامان مادر بزرگوار ایشان به نام های ( مهدیه، ملیکا، ملیکه،صالحه، نرگس و نرجس) جوایزی اهدا خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی ایرانشهر تصریح کرد: هم نامان می توانند برای شرکت در این مسابقه با همراه داشتن فتوی شناسنامه و فتوی کارت ملی؛ تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه(29 اردیبهشت) با مراجعه به ادراه تبلیغات اسلامی ایرانشهر واقع در خیابان آزادی نام نویسی نمایند.
حجت الاسلام قربانی همچنین از برپایی مراسم نیمه شعبان در مهدیه ایرانشهر خبر داد و افزود: مراسم رأس ساعت 20 با حضور سخنران و مداح کشوری در جمع دوستداران اهل بیت علیهما سلام برگزار خواهد شد.
وی افزود: برپایی 10 ایستگاه صلواتی، نور افشانی، شبی در محفل قرآن کریم، شب شعر، برگزاری رقابت های فرهنگی، ورزشی و نقاشی از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این جشن نورانی می باشد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *