يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۳۰
۰

امنیت کامل ایرانشهر در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر

فرمانده نیروی انتظامی ایرانشهر از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس و نماز روز عید فطر خبر داد.
آمادگی کامل پلیس ایرانشهر برای امنیت راهپیمایی روز قدس
آمادگی کامل پلیس ایرانشهر برای امنیت راهپیمایی روز قدس
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به نشستی که با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان داشت گفت: تعامل موفق نیروی انتظامی و بسیج شهرستان ایرانشهر بسیاری از اهداف شوم مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت را ناکام گذاشته است.
وی گفت: با تمهیدات لازم تمام تحرکات و جوانب از ابتدای ماه مبارک رمضان رصد می شود و خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی دقیق و هماهنگ بستر امنیت در ایرانشهر فراهم است.
سرهنگ جلیلیان با اشاره به قاطعیت در برخورد با مخلان امنیت تصریح کرد: هدف دو سازمان بسیج و نیروی انتظامی واحد است و به مانند گذشته همکاری بسیار خوبی برای اجرای ماموریت طرح امنیت پایدار منطقه وجود خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر نیز گفت: برای برقراری نظم و امنیت برای لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس تعامل و هماهنگی های لازم بین دو سازمان صورت گرفته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
سرهنگ محمدعلی میری افزود: دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای برای این ایام داشتند که به لطف خداوند و با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی نقشه های آنان نقش برآب شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5132