شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
۰
جانشین انتظامي شهرستان ايرانشهر خبر داد؛

دستگیری سارقان مسلح ایرانشهر در قشم هرمزگان

جانشین انتظامي شهرستان ايرانشهرگفت: سارقان مسلحي که در شهرستان ایرانشهر اقدام به سه فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بودند، در قشم هرمزگان دستگیر شدند.
2
2
غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار پهره، در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با سارقان حرفه اي، دو نفر سارق مسلح که اقدام به سه فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان ایرانشهری کرده و فیلم این سرقت ها را در فضای مجازی پخش کرده بودند، موضوع دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس، نیروی انتظامی ایرانشهر قرار گرفت.
وی گفت: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه این دو سارق را که به منطقه آزاد قشم در استان هرمزگان فرار کرده بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی آنها را در مخفیگاهشان در قشم دستگیر کردند. 
جانشین انتظامی ایرانشهر با اشاره به انتقال سارقان به شهرستان تصریح کرد: این سارقان که دو جوان 20 و 28 ساله می باشند در تحقیقات به عمل آمده به انتشار فیلم سرقت های خود در فضای مجازی اعتراف کردند.
جانشین انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان سخنان خود با بیان اینکه این دو سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع رساني کنند.
 
کد مطلب: 5750
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *