امنیت کامل ایرانشهر در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر

28 خرداد 1396 ساعت 14:30

فرمانده نیروی انتظامی ایرانشهر از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس و نماز روز عید فطر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به نشستی که با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان داشت گفت: تعامل موفق نیروی انتظامی و بسیج شهرستان ایرانشهر بسیاری از اهداف شوم مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت را ناکام گذاشته است.
وی گفت: با تمهیدات لازم تمام تحرکات و جوانب از ابتدای ماه مبارک رمضان رصد می شود و خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی دقیق و هماهنگ بستر امنیت در ایرانشهر فراهم است.
سرهنگ جلیلیان با اشاره به قاطعیت در برخورد با مخلان امنیت تصریح کرد: هدف دو سازمان بسیج و نیروی انتظامی واحد است و به مانند گذشته همکاری بسیار خوبی برای اجرای ماموریت طرح امنیت پایدار منطقه وجود خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر نیز گفت: برای برقراری نظم و امنیت برای لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس تعامل و هماهنگی های لازم بین دو سازمان صورت گرفته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
سرهنگ محمدعلی میری افزود: دشمنان بزرگ انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای برای این ایام داشتند که به لطف خداوند و با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی نقشه های آنان نقش برآب شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 5132

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5132/امنیت-کامل-ایرانشهر-راهپیمایی-روز-قدس-نماز-عید-فطر

پهره
  https://www.pahreh.ir