جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۰۲
۰
در خطبه‌های نمازجمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛  

وعده صادق سپاه پاسداران باعث خوشحالی مردم شد

امام‌جمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر گفت: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.
وعده صادق سپاه پاسداران باعث خوشحالی مردم شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید جهانگیری در خطبه‌های نمازجمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه جمعه نور است، نماز نور است و انجام آن توفیق هست، هر کس این توفیق را ندارد، بیان کرد: امروز هم در همه‌جا چون در دریا و خشکی می‌بینیم سکان‌دار نیروهایی هستند که رنگ و بوی شهید حاج‌قاسم سلیمانی را دارند و خوب می‌شناسیم آنها هستند که جان را کف دست برای اسلام گذاشتند.
 
 وی افزود: این عزیزان در کشورهای دیگر آنجا دشمنان را متوقف کردند و باتوجه‌به اینکه ما تجربه ۸ سال دفاع مقدس را داریم و این ۸ سال دفاع مقدس به ما یاد داد چه چیزی لازم است.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: شما سابقه را دیده‌اید کشوری که سلاح هسته‌ای دارد کسی نمی‌تواند حمله کند.
 
 وی اضافه کرد: در ایران اسلامی فرمانده کل قوا شخصیتی بی‌نظیر است و به والله قسم پاک‌ترین فرمانده دنیاست و او دستور می‌دهد و او فکر غنی دارد پس با این تدابیر پیروزی همیشه از آن ما است.
 
 حجت‌الاسلام جهانگیری عنوان کرد: خداوند رحمت فرماید امام راحل را و حفظ فرماید رهبر فرزانه را که باتربیت چنین فرزندان و سربازانی که با عملیات وعده صادق لرزه به جهان کفر و استکبار انداختن و دل مستضعفان عالم را شاد کردند و از سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: بهترین و شجاع‌ترین و باحیاترین مردم به‌خاطر این عملیات وعده صادق خوشحال هستند؛ ولی یک عده که از این شکرانه الهی نگران بوده که اینها یک‌مشت آدم پست و بی‌حیا و بی‌غیرت اند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *