سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۶
۰
یادداشت؛

نباید فریب‌بازی‌های رسانه‌ای اسرائیل و حامیانش را بخوریم  

باید تمام ارکان نظام بروند دنبال گرفتن انتقام سخت و باید همگی بروند مقدمات کار را آماده کنند.
نباید فریب‌بازی‌های رسانه‌ای اسرائیل و حامیانش را بخوریم  

 
 
 
 
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ هاشم کامکار، استاد دانشگاه تهران در یادداشتی نوشت: وقتی رهبر عزیزمان با صراحت می‌گویند انتقام سخت، باید تمام ارکان نظام بروند دنبال گرفتن انتقام سخت و باید همگی بروند مقدمات کار را آماده کنند. 
 
 پس از شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم عزیز، در حمله موشکی ایران به‌عین الاسد برخی مسئولین عراقی اعلام کردند که ایرانی‌ها از قبل دولت عراق را در جریان گذاشته بودند و از اینکه تمام نیروهای آمریکائی آن شب در پناهگاه خوابیده بودند به نظر می‌رسد آنها هم ظاهراً کم‌وبیش در جریان قرار گرفته بودند و این که نشد انتقام سخت! 
 
 روز قبل از حمله ایران به‌عین الاسد، دولت کویت که می‌دانست ایرانی‌ها می‌دانند که بیست هزار نظامی آمریکایی در کویت مستقرند نگران و عجولانه از طریق سفیرشان به مقامات وقت دولت جمهوری اسلامی پیام داده و خواستند که ایران از حمله به پایگاه آمریکائی در کشور کویت صرف‌نظر نمایند و این خواست آمریکائی‌ها بود.
 
 الان همه چیز برای همه مشخص است، همه می‌دانیم که به لطف خدا مردم جهان بیدار شده‌اند و به‌خوبی تشخیص می‌دهند که آمریکا و انگلیس و اسرائیل با مشارکت هم داعش را ایجاد کرده‌اند تا هر کشتار و جنایتی را که آنها انجام می‌دهند با یک اطلاعیه به عهده بگیرد تا اذهان مردم جهان را به‌جای دیگری معطوف سازند. 
 
 دقت کنید داعش هرگز به رژیم جنایت‌کار و منافع آمریکا در منطقه حمله نکرده و نخواهد کرد و مجروحان داعش در ساله‌ای نبرد برای مداوا از طریق ترکیه به اسرائیل اعزام می‌شدند. 
 
در سال‌های گذشته عمده هزینه‌های داعش هم توسط برخی کشورهای منطقه نظیر امارات و آل سعود تامین شده است.
 
 بله همه چیز دیگر برای جهانیان مشخص شده است.
 
نباید فریب‌بازی‌های رسانه‌ای اسرائیل و حامیانش را بخوریم. 
 
 از داعش فقط یک سروِر و چند سایت فعال در اینترنت باقی‌مانده است که زیر نظر موساد و با هماهنگی پنتاگون اداره می‌شود.
 
 در خبرها بود که پس از فاجعه دردناک کرمان، مردم اسرائیل به خیابان‌ها آمده و خوشحالی کرده‌اند. 
 
 اخیراً یکی از شبکه‌های صهیونیستی تصاویر فرماندهان مقاومت را از کشورهای ایران، عراق، لبنان، یمن و سوریه را نشان می‌دهد و شماره‌گذاری کرده است و از مردم اسرائیل می‌پرسد به نظر شما کدام‌یک از اینها باید زودتر ترور شوند و مردم گزینه موردنظر را می‌فرستند. 
 
 اگر ضعیف عمل کنیم کار به اینجا می‌رسد و الان مردم همگی دنبال اجرای فرمان رهبری هستند و هر کس قصور ورزد از او پذیرفته نیست. 
 
 باید زیر ساخت‌ها تامین و در زمان و مکان مناسب ضربه محکمی به دشمن وارد نمود. 
 
 یادتان باشد بدنه اصلی داعش توسط شهید سلیمانی نابود شده است و اینها مزدوران حقوق‌بگیر آمریکا و اسرائیل هستند که هرازچندی جنایت‌ها را گردن می‌گیرند.
 
 پس فقط روی سرِ افعی متمرکز شوید. آمریکا و اسرائیل و دنبال نخودسیاه داعش نباشید.
 
 مردم غیور ایران تعلل بیش از این را نمی‌پذیرند پس تعلل جایز نیست و اگر توان انتقام سخت نداریم لطفاً شعارش را هم ندهیم.

 انتهای خبر/
کد مطلب: 431094