يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ۱۹:۲۱
۰
رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر:

 رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود می‌شود

رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر گفت: حملات پهپادی و موشکی دیشب ایران به اسرائیل، پاسخ مقتدرانه به حملهٔ آن رژیم جنایت‌کار به کنسولگری ایران در دمشق بود.    
 رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حامد نجفی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به شکسته‌شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های ضدبشری خود در این بیش از ۱۸۰ روز در غزه، وجدان مردم مسلمان ایران و کشورهای اسلامی و حتی مردم آزاده جهان را به درد آورده است.
 
 وی افزود: حملات دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اهدافی در اسرائیل ما را به تحقق وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک‌تر کرد.
 
 رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: هیچ‌وقت نبوده است که جمهوری اسلامی وعده‌ای را بدهد و به آن عمل نکند.
 
 وی اضافه کرد: حملات پهپادی و موشکی دیشب ایران به اسرائیل، پاسخ مقتدرانه‌ای به حمله آن رژیم جنایت‌کار به کنسولگری ایران در دمشق بود و خویشتن‌داری اسرائیل در برابر حملات جمهوری اسلامی ایران، نشان‌دهنده درهم‌ریخته شدن هیمنه پوشالی نماینده استکبار جهانی در منطقه است.
 
 وی ادامه داد: امروز همان روزی است که همه ما در هر سنگر و جبهه‌ای که هستیم باید نقشمان را به نحو احسن در جهت سربلندی بیش‌ازپیش کشور عزیزمان ایران اسلامی ایفا کنیم.
 
نجفی خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگ نتیجه دعای مردم مسلمان در ایام ماه مبارک رمضان و مدیریت هوشمندانه فرزندان ایران اسلامی بود و همه ما از این پیروزی غرورآفرین سپاسگزار خداوند منان هستیم و دعا می‌کنیم که این رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود شود.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *