جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۰۶
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:  

انتخابات حماسه‌ای دیگر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است  

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانند حماسه‌ای دیگر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیزمان رقم بزنید.  
انتخابات حماسه‌ای دیگر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است   
محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: مسئله انتخابات بسیار مهم است، بعضی‌ها مردم را انتخابات دلسرد می‌کنند. راه‌حل مشکلات انتخابات است پس برای رفع آن باید در انتخابات شرکت کرد.

 وی افزود: در این برهه زمانی دشمنان با توطئه‌های مسموم و با بهره‌گیری تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، تلاش‌های فراوانی در کم‌اهمیت جلوه‌دادن دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی دارند و در این عرصه، حداقلی برگزارشدن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات از راهبردهای اساسی آنان به شمار می‌آید.
 
 هراتی خاطرنشان کرد: در واقع در شرایط کنونی مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت مؤثر در تعیین نماینده در تراز جامعه دینی شکاف ایجاد کنند و در صدد ایجاد توطئه هستند.
 
 وی اضافه کرد: در حقیقت همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه داشته مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوان‌ها، افراد در داخل خانواده، اینها همه می‌توانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان، را به انتخابات دعوت کنند و آن وقت انتخابات پرشور خواهد شد.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانند حماسه‌ای دیگر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیزمان رقم بزنید.

 انتهای خبر/
کد مطلب: 431335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *