جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۱۴
۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

تمام تدابیر برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اندیشیده شده است

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: خوشبختانه تمام تدابیر مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات سالم و باشکوه در سطح حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.
تمام تدابیر برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اندیشیده شده است
مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: امروز یازدهم اسفند ماه روز برگزاری انتخابات دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است ما در حوزه انتخابیه ایرانشهر بزرگ با داشتن بالغ بر ۵۷ هزار کیلومتر وسعت و ۷۳۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین حوزه انتخابیه در سطح کشور را داریم.

وی افزود: درحوزه انتخابیه شهرستان ایرانشهر  ۵۰۲ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد ۱۴۰ مورد مربوط به شهرستان ایرانشهر برای برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط ذیل ۴ راهبرد اساسی که مقام معظم رهبری در نظر گرفته‌اند تمام برنامه‌ها و تدارک را در این زمینه فراهم کردیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ایرانشهر از تعداد ۵۶ کاندیدایی که ثبت نام خودشان را نهایی کرده بودند امروز ۲۷ نفر از نامزدها به تایید نهایی شورای نگهبان رسیدند و در این عرصه حضور دارند که با رای و نظر مردم یک نفر از نامزدها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمام تدابیر مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات سالم و باشکوه در سطح حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور حماسی پرشور مردم عزیز که در واقع می‌شود گفت برگ برنده ما در همه عرصه‌
ها بودند و انتخابات خوبی را در سطح حوزه انتخابیه و در کل میهن اسلامی شاهد برگزاری آن باشیم.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431339
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *