جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳
۰
فرماندار شهرستان بمپور:

فرایند انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رای در بمپور آغاز شد

فرماندار شهرستان بمپور گفت: مردم بمپور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای می‌آیند تا به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند.      
فرایند انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رای در بمپور آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ سلمان برهانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: امروز یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در یکی از شعبه‌های اخذ رای شهرستان بمپور با حضور اعضای هیئت اجرایی بازرسی و نظارت و بقیه عوامل و عزیزانی که همراهی می‌کنند برای بازدید از یکی از شعبه‌های اخذ رای رفتیم.
 
 وی افزود: الحمدلله با مشارکت گسترده مردم شهرستان بمپور شاهد خلق یک حماسه دیگری در کشور هم‌زمان با سراسر ایران اسلامی عزیز خواهیم بود.
 
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: ان‌شاءالله مردم شهرستان بمپور که همیشه در صحنه‌های انقلابی، خودشان و محبت و اراده‌شان را نسبت به‌نظام نشان دادند و ثابت کردند و مردمانی ولایی و شهیدپرور هستند و در این انتخابات نیز محبت و ارادتشان را نسبت به‌نظام و ندا و فرمایش مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.
 
وی اضافه کرد: به امید خدا ما بالاترین مشارکت را در شهرستان بمپور در پای صندوق‌های اخذ رای توسط مردم ولایی و شهیدپرور این مرزوبوم بوم خواهیم داشت و بنده هم به‌عنوان خدمتگزار این منطقه از همه اقشار مختلف مردم عزیز دعوت می‌کنم حتماً برای سرنوشت سیاسی خودشان یعنی در انتخابات حضور فعال داشته باشند.
 
 وی اضافه کرد: امروز ۱۱ اسفند آغاز فرایند انتخابات در ۵۸ شعبه اخذ رای شهرستان بمپور بوده است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *