پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۳۶
۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

انتخابات رکن اصلی نظام اسلامی است

 معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: حضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین دستاورد یاس و ناامیدی در جبهه استکبار و دشمن خواهد بود.    
انتخابات رکن اصلی نظام اسلامی است
مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: مردم با بینشی که دارند به‌خوبی با شرکت در انتخابات می‌توانند فرد اصلح را از طریق قدرت تشخیص انتخاب کنند.
 
 وی افزود: همگان برای انتخاب فرد اصلح باید از کسانی که به آن‌ها اعتماد و اطمینان دارند مشورت بگیرند.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: به حول قوه الهی ما به‌عنوان مجریان انتخابات همه آن تدابیر لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه در حوزه انتخابیه ایرانشهر بزرگ به‌عنوان وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در نظر گرفتیم و قطعاً حضور پر شور و باشکوه همه اقشار جامعه می‌تواند بر غنای بیشتر این انتخابات کمک کند.
 
وی اضافه کرد: همه ما در زندگی انتخاب‌هایی داشتیم که انتخابات ۱۱ اسفندماه هم در سرنوشت ما بسیار تأثیرگذار بوده و انتخابات یک نمونه از آن انتخاب‌هایی است که ما می‌توانیم داشته باشیم چرا که سرنوشت ۴ سال تعیین می‌شود.
 
 وی اضافه کرد: ازاین‌جهت که باید با علم با آگاهی و دانش دست به انتخاب بزنیم و در کنار آن حضور پر شور که ان‌شاءالله شکل خواهد گرفت قطعاً این حضور آگاهانه و مسئولانه همه آحاد جامعه مهم‌ترین عامل یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.
 
 جهان‌دیده تصریح کرد: چرا که دشمن نظام و انقلاب ما استکبار جهانی از همان روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ سعی کرده با دسیسه‌ها و نیرنگ‌های متفاوت مردم را از نظام و انقلاب اسلامی دور کند؛ اما این مردم ما بودند که با موقعیت‌شناسی و با حضور پررنگ خودشان در همه عرصه‌ها پای‌کار نظام و حامی و پشتیبان اصلی نظام اسلامی بودند.
 
 فرماندار شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: بنابراین یکی از راه‌های مهم حمایت از نظام و انقلاب اسلامی انتخابات است و به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات رکن اصلی نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.
 
 وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همگان در روز انتخابات انتخاباتی پر شور و باشکوه و درشان نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری خودشان رقم می‌زنند وقطعا این حضور پر شور و پر معنا مهم‌ترین دستاورد یاس و ناامیدی در جبهه استکبار و دشمن خواهد بود.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *