پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۵۷
۰
یک کارشناس مسائل مذهبی:

 مردم بابصیرت ایران در روز ۱۱ اسفند پای صندوق رأی خواهند آمد

 یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: روز انتخابات حضور قوی ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.
 مردم بابصیرت ایران در روز ۱۱ اسفند پای صندوق رأی خواهند آمد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: باید اکنون خیلی حواسمان به انتخابات باشد مخصوصاً که یکی از کریشه‌های خیلی مهم دشمن است.
 
 وی افزود: کشورهای غربی و معاند خیلی وقت است که تبلیغات خود را شروع کردند و به جد در حال تلاش هستند که این انتخابات در کشور ما برگزار نشود، ان‌شاءالله که مردم بیدار ما و بابصیرت و همیشه پشت نظام و انقلاب با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را روسیاه خواهند کرد.
 
 این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: ملت ایران کمااینکه سال‌های قبل پشتیبان نظام و ولی‌فقیه بودند و ان‌شاءالله حتماً در ۱۱ اسفند حضور پررنگی خواهند داشت که این مسئله مجدد شکست نقشه‌های دشمن را در پی خواهد داشت.
 
 وی اضافه کرد: در روز انتخابات حضور قوی ملت ایران حتماً مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و همه کسانی که به این خاک و ملت دهان‌کجی می‌کنند خواهد بود.
 
 حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: بهترین معروف به نظر من در این زمان همین بوده که مردم را امیدوار کنیم کمااینکه دشمن خلاف این را می‌خواهد و در این راستا پروژه‌های زیادی در زمینه ناامیدسازی مردم انجام می‌دهند.
 
 وی گفت: بدترین منکر به نظر بنده ایجاد موج ناامیدی توسط رسانه‌ها و فضای مجازی توسط دشمنان نظام و انقلاب بوده که بین مردم رواج می‌دهند و مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب ناامید می‌کنند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *