پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۸
۰
امام‌جمعه اهل‌سنت نوک‌آباد شهرستان ایرانشهر:

سیستان‌و بلوچستانی ها پیشتاز در حضور حداکثری انتخابات هستند

امام‌جمعه اهل‌سنت نوک‌آباد شهرستان ایرانشهر گفت: حضور حداکثری در سنوات گذشته در انتخابات نشان‌دهنده این بوده که مردم سیستان و بلوچستان آگاهانه تصمیم می‌گیرند و شایسته را انتخاب می‌کنند.
سیستان‌و بلوچستانی ها پیشتاز در حضور حداکثری انتخابات هستند
 مولوی عبدالواحد بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: خداوند سبحان در هیچ قومی تغییری به وجود نمی‌آورد مگر اینکه خود آن قوم تغییر در خودشان به وجود آورند بنده به نوبه خودم در انتخابات شرکت می‌کنم و همه آحاد مردم را به حضور حداکثری در روز ۱۱ اسفندماه روز جمعه در انتخابات دعوت می‌کنم.
 
 وی افزود: بنده سه نکته را یادآور می‌شوم نکته اول مسئله مهم امروز شرکت حداکثری در انتخابات است این یک آزمون است همه در این آزمون شرکت کنند و ملت ایران با شرکت در انتخابات نشان می‌دهند که زنده‌اند و به سرنوشت کشور علاقه دارند.
 
 مولوی بامری ادامه داد: نکته دوم به مردم خوب و نجیب جمهوری اسلامی ایران علی‌الخصوص مردم نجیب و ولایی سیستان و بلوچستان که در ادوار گذشته نشان داده‌اند پای صندوق‌های رأی حضور دارند و حضور حداکثری که نشان می‌دهد استان ما حضور ۶۵ الی ۷۰ درصد شرکت پای صندوق‌های رأی بوده است.
 
 وی اضافه کرد: حضور حداکثری در سنوات گذشته در انتخابات نشان‌دهنده این بوده که مردم سیستان و بلوچستان آگاهانه تصمیم بگیرند و شایسته را انتخاب کنند، چرا که انتخاب ما سازندگی جمهوری اسلامی ایران است.
 
 مولوی بامری اظهار کرد: نکته سوم به عزیزان انتخاب‌شونده و نمایندگان است عزیزان باید انتخاب آنها مسابقه‌ای برای خدمت به مردم خوب و نجیب کشور ایران باشد و مسابقه‌ای برای قدرت، چرا که اسلام ما خدمت به مردم است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *