دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲
۰
دعوت علمای اهل‌سنت شهرستان فنوج برای حضور در انتخابات؛  

تبلیغات و سم‌پاشی دشمنان بیهوده است؛ همه در انتخابات شرکت می‌کنند  

علمای اهل‌سنت شهرستان فنوج مردم این منطقه را به شرکت و حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
تبلیغات و سم‌پاشی دشمنان بیهوده است؛ همه در انتخابات شرکت می‌کنند   
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ در حقیقت علما در بسیاری از رویدادهای اجتماعی نقش مهمی را می‌توانند ایفا کنند و تأثیرگذاری بیشتری هم در اجتماع دارند.
 
در این برهه زمانی علما می‌توانند از تریبون خود مردم را از ضرورت و اهمیت حضور حداکثری و پرشور آن‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند صحبت کنند.
 
 در این راستا مولوی عبدالستار قاضی‌زاده، امام‌جمعه اهل‌سنت دهستان مسکوتان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف شرعی است.
 
 وی افزود: در واقع پیروز اصلی در انتخابات خود مردم هستند و مردم؛ مانند مسافران در کشتی بوده که سکان آن را در اختیار شخص مخلص، متدین و ولایت‌مدار قرار می‌دهند پس وظیفه آحاد مردم و جامعه اسلامی است که در این انتخابات که سرنوشت خود مردم را رقم می‌زند حضور فعال داشته باشند.
 
 مولوی قاضی‌زاده تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با تبلیغات و سم‌پاشی به مردم بگویند که در انتخابات شرکت نکنند.
 
 وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ضربه‌زدن نظام جمهوری اسلامی و برهم‌زدن وحدت جامعه اسلامی را دارد.
 
 همچنین منصور پرورش، امام‌جمعه روستای رامک در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مردم همیشه در رکاب نظام بودند و هر سال در جشن‌ها و راهپیمایی‌ها که دارای پیام کلی است شرکت گسترده داشته‌اند و ثابت کرده‌اند که پای نظام هستند.
 
 وی افزود: ان‌شاءالله در انتخابات پیشرو نگاه کنید که به اصلح‌ترین فرد که به درد جامعه، نظام و مردم می‌خورد و می‌تواند صدای مردم و گره‌گشای مشکلات شما عزیزان باشد رأی بدهید و در انتخابات شرکت گسترده‌ای داشته باشید.
 
 همچنین مولوی قاضی‌زاده، امام‌جمعه بخش کتیج در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مردم عزیز ان‌شاءالله با تمام شور و اشتیاق در انتخابات حضور حداکثری داشته باشید.
 
 وی افزود: هر نماینده‌ای که مورد اطمینان خودتان است به همان نماینده رای بدهید و مجبور نیستید به نمایندگانی که دیگران به شما معرفی می‌کنند رای بدهید.
 
 مولوی قاضی‌زاده ادامه داد: فقط شرط بر این است که همه در انتخابات شرکت کنند و هر چه جمعیت شهر بیشتر باشد شایستگی بیشتری جهت شرکت در انتخابات را دارید.
 
 وی اضافه کرد: ان‌شاءالله هیچ‌کس از انتخابات جا نماند و حتماً حضور حداکثری در انتخابات را داشته باشید.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *