جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷
۰
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فنوج:

مردم بابصیرت ایران در انتخابات حضور پر شور خواهند داشت

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فنوج گفت: حضور ارزشمند و حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات پیشرو زمینه یأس و ناامنی دشمنان را فراهم می‌سازد.
مردم بابصیرت ایران در انتخابات حضور پر شور خواهند داشت

 
 
 
 
 محمود پرورش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در آستانه انتخابات ان شاالله با حضور ارزشمند و حماسی اقشار مختلف مردم زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم سازیم و با لبیک به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.
 
 وی افزود: یکی از دستاوردهای نظام انقلاب همین مردم ارزشمند و انقلابی و همیشه پای‌کار در صحنه هستند مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف پشت سر ولی زمانشان امام خامنه‌ای حضور داشتند و توطئه‌ها و فتنه‌ها دشمنان را همیشه خنثی کرده‌اند و خواهند کرد.
 
 این مسئول تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم باید با حضور سرنوشت‌ساز، دشمن‌شکن و بابصیرت در انتخابات شرکت داشته باشیم.
 
 وی اضافه کرد: همه ما موظف هستیم به هر نحوی بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی و مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت و جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده را عملیاتی و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تشریح کنیم و همه مردم را پای‌کار بیاوریم تا یک مشارکت قوی و حداکثری داشته باشیم و سرنوشت خودمان را با انتخاب نماینده اصلح رقم بزنیم.
 
 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فنوج ادامه داد: این کشور حاصل خون هزاران شهید است، اگر ما امروز عزت، اقتدار و جایگاهی داریم از برکت خون همین شهدا است، در واقع شهدایی که در مکتب نبوی و مکتب علوی و امام حسین (ع) و امام خمینی رحمه‌الله پرورش یافته‌اند.
 
 وی عنوان کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان نوشتند که اگر می‌خواهید رمز شهادت ما را بدانید بروید واقعه کربلا و عاشورا را مطالعه کنید پس همگان با حضور در انتخابات در مسیر شهدا که مسیر الهی بوده حرکت و به یک نحوی ادای دین نسبت به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا داشته باشیم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *