يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷
۰
مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت خواهران شهرستان ایرانشهر:  

بانوان به یاوه‌گویی دشمنان در راستای انتخابات توجه نکنند

مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت خواهران شهرستان ایرانشهر گفت: بانوان در انتخابات پیشرو حضور حداکثری داشته باشند و به یاوه‌گویی دشمنان انقلاب گوش ندهند.
بانوان به یاوه‌گویی دشمنان در راستای انتخابات توجه نکنند
سکینه نارویی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات از دید مقام معظم رهبری، بیان کرد: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و این فرصت نباید از دست داد؛ چون مخالفین جمهوری اسلامی البته خواهان حضور ملت ایران در انتخابات پیشرو نیستند.
 
 وی با بیان اینکه انتخابات یک امکان برای ملت بوده، افزود: در حقیقت این مسئله یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.
 
 
 مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت خواهران شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: شرکت در انتخابات پیشرو نشان‌دهنده میزان شور انقلابی مردم را به دشمنان نظام اسلامی نشان می‌دهد.
 
 وی اضافه کرد: در حقیقت وقتی مردم در انتخابات شرکت می‌کنند شور انقلابی آنان نشان می‌دهد و این موضوع امنیت کشورمان را دوچندان می‌کند.
 
 نارویی ادامه داد: یکی از محاسن شرکت حداکثری در انتخابات به‌ویژه در برهه زمانی کنونی این است که علاوه بر اینکه موجب پس‌زدن دشمنان می‌شود؛ بلکه طمع دشمن در کشور را نیز کم می‌کند.
 
 وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حق بزرگ و به حقی است که هر ایرانی دارد که ذکر این مطلب هم خیلی مهم است که بدانیم که امروز بسیاری در جهان برای داشتن این مسئله می‌جنگند.
 
 وی ادامه داد: در حد چند ثانیه تصور کنید که به ما بگویند مردم ایران دیگر حق رأی‌دادن ندارند قطعاً این خبر ما را ناراحت می‌کند پس حالا که این حق در کشورمان وجود دارد بیاییم از آن درست و به نفع خودمان و سرنوشتمان استفاده کنیم.
 
 نارویی اظهار کرد: ما به‌عنوان یک زن ایرانی باید در انتخابات شرکت کنیم و برای آینده کشور و شهر و استان خودمان و برای رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه خودمان کمک کنیم.
 
 مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای انتخابات روشنگری کنیم و چون تک‌تک ما مسئول این انتخابات و آینده خودمان و فرزندانمان هستیم و اگر در انتخابات شرکت نکنیم در واقع در وهله اول به خودمان و در وهله دوم به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی خیانت کردیم.
 
 وی گفت: پس من به‌عنوان یک بانوی مذهبی به تمام بانوان شهرستان ایرانشهر دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند و به یاوه‌گویی دشمنان گوش فراندهند.
 
 نارویی خاطرنشان کرد: همه ما در جهاد تبیین وظیفه داریم کار کنیم و مردم را در این زمینه آگاه سازیم که برای ۱۱ اسفندماه که بزرگ‌ترین نماد ملی کشور ما است آمادگی‌های لازم را جهت شرکت در این برنامه مهم داشته باشند.
 
 
 وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: شرکت در انتخابات کمک به توسعه و پیشرفت کشور و موجب امنیت کشور بوده و این انتخابات نشانه‌ای برای شور انقلابی در ملت شریف ایران است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431283
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *