جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵
۰
خدمت بی‌منت قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر؛

 ۳۲ سری جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی اهدا شد

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: ۳۲ سری جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی و ۸۰ سری اقلام منزل بین نیازمندان در شهرستان ایرانشهر به همت قرارگاه عملیاتی شهید معمار توزیع شد.        
 ۳۲ سری جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی اهدا شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در برگزاری مراسم اهدای جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی و توزیع اقلام منزل بین نیازمندان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک به زوج‌های جوان، با اشاره به پایبندی نظام اسلامی به اصول، شعارها، آرمان‌ها و عهدی که با مردم بسته است، بیان کرد: یکی از آن اصل‌ها، خدمتگزاری به محرومان جامعه است. این خدمت‌رسانی، نشان‌دهنده توجه انقلاب و ثابت‌قدم ماندن بر این اصل، آرمان و پیمان است.
 
 وی با ولی‌نعمت برشمردن مردم، در مورد خدمت مسئولین به آنها، افزود: فرصت خدمت به مردم را، نعمت برشمرده و از خدمتگزاری به مردم خسته نشوید.
 
این خطیب جمعه ادامه داد: دغدغه امروز کشور این است که ایران باید جوان بماند و به همین جهت توصیه به فراهم‌کردن زمینه‌های ازدواج توسط بزرگ‌ترها و فرزندآوری توسط زوج‌های جوان را داریم.
 
 وی اضافه کرد: اقتدار کشور این است که دارای جوان‌های برومند، پرانرژی و جوان باشد.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: ۳۲ سری جهیزیه به زوجین شیعه و سنی و همچنین ۸۰ سری اقلام منزل بین نیازمندان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار اهدا و توزیع شد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *