خدمت بی‌منت قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر؛

 ۳۲ سری جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی اهدا شد

22 دی 1402 ساعت 11:35

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: ۳۲ سری جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی و ۸۰ سری اقلام منزل بین نیازمندان در شهرستان ایرانشهر به همت قرارگاه عملیاتی شهید معمار توزیع شد.
 
 
 
 


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در برگزاری مراسم اهدای جهیزیه بین زوجین شیعه و سنی و توزیع اقلام منزل بین نیازمندان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک به زوج‌های جوان، با اشاره به پایبندی نظام اسلامی به اصول، شعارها، آرمان‌ها و عهدی که با مردم بسته است، بیان کرد: یکی از آن اصل‌ها، خدمتگزاری به محرومان جامعه است. این خدمت‌رسانی، نشان‌دهنده توجه انقلاب و ثابت‌قدم ماندن بر این اصل، آرمان و پیمان است.
 
 وی با ولی‌نعمت برشمردن مردم، در مورد خدمت مسئولین به آنها، افزود: فرصت خدمت به مردم را، نعمت برشمرده و از خدمتگزاری به مردم خسته نشوید.
 
این خطیب جمعه ادامه داد: دغدغه امروز کشور این است که ایران باید جوان بماند و به همین جهت توصیه به فراهم‌کردن زمینه‌های ازدواج توسط بزرگ‌ترها و فرزندآوری توسط زوج‌های جوان را داریم.
 
 وی اضافه کرد: اقتدار کشور این است که دارای جوان‌های برومند، پرانرژی و جوان باشد.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: ۳۲ سری جهیزیه به زوجین شیعه و سنی و همچنین ۸۰ سری اقلام منزل بین نیازمندان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار اهدا و توزیع شد.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 431111

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431111/۳۲-سری-جهیزیه-بین-زوجین-شیعه-سنی-اهدا

پهره
  https://www.pahreh.ir