شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۴۵
۰
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی است  

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.  
امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی است   
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با امامت و ولایت جامعه، بیان کرد: حماسه ۹ دی اولاً نیازمند تبیین بوده که چه اتفاقی افتاد و در واقع این روز از آن روزهای ایام‌اللهی است که نباید خاموش شود و از جنس شعارِ تنها نیست، از جنس شعور و عبرت‌آموزی است.
 
 وی افزود: چرا که نهم دی‌ماه، معجزه انقلاب، حماسه سرنوشت‌ساز برای مردم و حماسه وحدت ملت ایران در مقابل توطئه هشت‌ماهه خارجی تمام‌عیار بود.
 
 این خطیب جمعه تصریح کرد: امروز بصیرت، درک صحیح در حوزه اقتدار نظام اسلامی ما بوده که در دو ماه آینده آن‌هم در مسئله انتخابات شکل می‌گیرد. 
 
 وی اضافه کرد: انتخاباتی که موجب تحول در جامعه ما باشد و نتیجه‌اش یک مجلس گره‌گشا با قوانین مناسب و حضور مدبرانه مجلسی‌ها در امورات کشور است که بتواند گره‌گشایی از کار مردم را انجام بدهد. 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی اظهار کرد: نیاز امروز کشور ما یک مجلس کارآمد با برنامه روشن است که مشکلات این کشور را گره‌گشایی کنند و روی کار آمدن این مجلس، نیاز به مشارکت گسترده مردم دارد که هم نیاز به بصیرت و رقابت همه گروه‌ها و اقشار دارد.
 
وی اضافه کرد: البته دشمن بیکار ننشسته و بیکار نخواهد نشست و ما باید توطئه و ترفندهای دشمن را بدانیم.
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: به‌یقین مردم ما می‌دانند که دشمن می‌خواهد القا بکند که چرا می‌خواهید رأی بدهید، از قبل همه چیز مشخص و مهندسی شده است.
 
 وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد این را القا بکند که مردم از نظام قهر کرده‌اند و دلخوری مردم را با عنوان قهر از نظام معرفی می‌کند و می‌خواهد به ما القا بکند که مردم پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند و ناکارآمدی مسئولین را به ناکارآمدی نظام تسری می‌دهند.
 
 وی ادامه داد: این‌ها در واقع آن ترفندهایی است که دشمن در مسئله انتخابات دارد و از طرفی تلاش دشمن بر این است که بچه‌های انقلابیِ جهادی با تفکر جهادی وسط میدان نیایند و به آنها رأی داده نشود. 
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره) در سال ۱۳۷۶ برای رؤسای جمهور شوروی، گفت: در آن روز، جهان به دوقطبی شرق و غرب تقسیم شده بود و اینها نمی‌خواستند صدای انقلاب اسلامی شنیده شود.
 
 وی خاطرنشان کرد: اما امروز شاهد فروپاشی یک کانون هستیم و در واقع آن سه‌قطبی که با انقلاب اسلامی به وجود آمد، اکنون شاهد دوقطبی نظام استکبار و اسلام بوده و ان‌شاءالله شاهد تمدن نوین اسلامی باشیم با فروپاشی غرب که اُفولش را این روزها شاهد هستیم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی با اشاره به ۱۳ دی‌ماه، چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم عزیز، خاطرنشان کرد: آنچه امروز در جبهه فلسطین اتفاق می‌افتد مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.
 
 وی ادامه داد: امروز ما شاهد گسترش کمی و کیفی جبهه مقاومت و تحوّل آن در منطقه هستیم و طوفان الاقصی، بیدارگر وجدان‌های جهانی شد و این نشان از تکثیر شهید سلیمانی است. 
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: باید رژیم جعلی صهیونیست هم بداند شهادت سردار عزیز، سیدرضی موسوی، نمی‌تواند آنها را به اهدافشان برساند و با این ترور، شاهد رویش‌های فراوان دیگری در جبهه مقاومت خواهیم بود و ان‌شاءالله تاوانش را هم رژیم صهیونیستی خواهد داد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *