يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵
۰

حماسه 9دی ماه تیر خلاصی به فتنه گران بود

امام جمعه ایرانشهر گفت: مردم ایران ضمن اعلام برائت از فتنه‌گران، همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه عمل در حماسه نهم دی ماه سال 88 به نمایش گذاشتند.
حماسه 9دی ماه تیر خلاصی به فتنه گران بود
حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حماسه روز نهم دی ماه سال 88در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نقاط مهم و عطف بوده است حدود 8ماه مردم انقلابی ایران آشوب و فتنه،فتنه گران را تحمل کردند.

وی افزود: دیگر کار به جایی رسیده بود که دشمنان و معاندین اصل ولایت فقیه و نظام را مورد هدف قرار داده بودند و شعارهای هنجار شکن می دادند.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به این که عاشورا خط قرمز است، ادامه داد: مردم در آن زمان غرق در عزاداری امام حسین(ع) بودند و آسیب هایی زیادی به آنان از سوی دشمنان وارد شد در آن ایام دیگر نتوانستند اهانت های دشمنان را تحمل کنند.

وی اضافه کرد: 9 دی‌ماه 1388 از جمله مهم‌ترین روزهایی است که توسط ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است. در این روز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر فتنه‌گران قد علم کرده و حجت را بر آنان تمام کردند. در این روز مردم به صورت خودجوش در تمام شهرها و استان‌های ایران، پا به عرصه گذاشته و به فتنه‌گری‌های معاندین و دشمنان نظام پایان دادند. 

ابطحی تصریح کرد: راهپیمایی روز نهم دی ماه سال 88 یکی از با کیفیت ترین تظاهرات مردم بود که این کار باعث ملتهب شدن دشمن شد.

وی عنوان کرد: حماسه 9دی ماه تیر خلاص به فتنه گران بود و دیگر آنان قدرت آشوبگری را از دست دادند.

این خطیب جمعه خاطر نشان کرد: بزرگداشت حماسه نهم دی ماه برای فتنه گران بسیار سخت تمام می شود.

امام جمعه ایرانشهر 9 دی را یادآور میثاق امت و ولایت خواند و تاکید کرد: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف با تبعیت از ولایت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن، نقش خود را در خنثی کردن توطئه های دشمن به خوبی ایفا کرده اند و از این به بعد هم مردم با بصیرت فتنه های معاندین اسلام را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *