شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۴۷
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:

حماسه نهم دی یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است  

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: حماسه نهم دی جاوید خواهد ماند و باید آن را گرامی و زنده نگه داشت.
حماسه نهم دی یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است   
مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: حادثه نهم دی‌ماه یک حادثهٔ ماندنی در تاریخ ماست، بیان کرد: در واقع یوم‌الله نهم دی نقطه عطف و سرنوشت‌ساز در مقطع بسیار حساس تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله آشکار و همه‌جانبه با فتنه برنامه‌ریزی شده توسط نظام سلطه و استکبار بین‌المللی به رهبری آمریکا جنایت‌کار بود.
 
وی افزود: در این روز ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری حاکی از بصیرت و آگاهی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به‌یادماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: حماسه نهم دی جاوید خواهد ماند و باید آن را گرامی و زنده نگه داشت، چون یادآور پایان پرخسارت‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی است.
 
 وی خاطرنشان کرد: بدون شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
 
 وی عنوان کرد: امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است.
 
 جهان‌دیده خاطرنشان کرد: در حقیقت نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.
 
فرماندار ایرانشهر اظهار کرد: اینجانب با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، از همه مردم بصیر شهرستان ایرانشهر دعوت می‌کنم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که به این منظور برگزار می‌شود شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایت‌مدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *