يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲
۰
فرماندار ویژه شهرستان زابل:

افتخارآفرینان امروز سیستان فاتحان آینده ایران هستند

فرماندار ویژه زابل گفت: پذیرش نخبگان علمی در عرصه‌های گوناگون با رتبه‌های عالی نشان داد این سرافرازان افتخارآفرینان و فاتحان آینده سیستان هستند.
افتخارآفرینان امروز سیستان فاتحان آینده ایران هستند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از اوشیدا، علیرضا ملاشاهی در آیین تجلیل از ستارگان و نخبگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ ضمن قدردانی از تلاش دانش آموزان و زحمات کادر مدارس برای دستیابی به نتایج برتر در کنکور سراسری، بیان کرد: این دانش آموزان با قبولی در دانشگاه ثمره سال‌ها تلاش خود را با سرافرازی کسب کردند؛ افتخارآفرینان امروز شهرستان زابل همان فاتحان آینده ایران عزیزمان هستند.
 
وی ادامه داد: زابل به وجود نخبگان سرافرازش، در ادوار مختلف همچون دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های گوناگون معروف بوده است که به وجود چنین افرادی در شهرستان افتخار می‌کنیم.
 
رئیس شورای آموزش پرورش شهرستان تصریح کرد: امروز علاوه بر تجلیل از ددانش‌آموزانو خانواده‌هایشان که در لحظه کنارشان بوده‌اند باید به طور ویژه از جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان، دست‌اندرکاران و خیرینی که طی سال‌ها در ساخت و فراهم‌کردن فضای آموزشی مناسب و ارتقا سطح آموزش‌وپرورش تلاش کردند، قدردانی کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اتفاق امروز زابل در تاریخ افتخارات شهرستان ثبت خواهد شد و چرا که رکورد ورود به دانشگاه‌ها با رتبه‌های عالی ثبت شده است.
 
ملاشاهی تاکیدکرد: درخشش دانش‌آموزان زابل در کنکور سراسری موجب غرور و افتخار است، آنچه که امروز باعث شده این افتخار را کسب کنیم توکل بر خداست، توکلی که جوان ایرانی را از دنیا متمایز کرده است.
 
وی افزود: ورود دانش‌آموزان ما به رشته‌های پزشکی بسیار خوب و افتخارآفرین اساست؛ اما آنچه امروز اندکی از آن غافل شده‌ایم توجه به علوم‌انسانی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.
 
فرماندار ویژه زابل اظهار کرد: در کنار رشته‌های پزشکی و مهندسی باید عنوان‌های رشته‌‌های علوم‌انسانی آورده شود چرا که بخش عمده‌ای از مدیران آینده ما باید در زمینه علوم‌انسانی و اسلامی تربیت یابند پس‌نیاز است بیشتر به این مسئله توجه شود.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 430904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *