شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
۰

اولویت اول بنده استقرار ادارات کل در ایرانشهر است/استان تقسیم نخواهد شد مگر شما مردم خواهان آن باشید

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با بیان اینکه اولویت اول بنده استقرار ادارات کل در ایرانشهر است و نه تقسیم، گفت : استان تقسیم نخواهد شد مگر شما مردم خواهان آن باشید.
اولویت اول بنده استقرار ادارات کل در ایرانشهر است/استان تقسیم نخواهد شد مگر شما مردم خواهان آن باشید
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، درخشان، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در آخرین تذکر شفاهی که در روز سه شنبه ۱۸ آبان‌ماه در صحن مجلس قرائت کردم به مسئولان هشدار دادم که در انجام تصمیمات کلان نظر نخبگان استان لحاظ و از آنان مشورت شود.

وی افزود: مردم از هر تصمیمی در خصوص استان حمایت کنند بنده هم بعنوان عضوی از همین مردم وظیفه دارم با آنها همراهی کرده و صدایشان را به گوش تصمیم گیران برسانم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: به همه مردم این اطمینان را می دهم بدون تامین نظر نخبگان ، افراد و گروههای مرجع تقسیم استان انجام نخواهد شد و در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست،استان تقسیم نخواهد شد مگر شما مردم خواهان آن باشید.

درخشان گفت: در حوزه تقسیمات کشوری و بویژه تقسیم استان ها ملاحظات ویژه ای وجود دارد اگر ملاحظات نبود تا الان بسیاری از استان های متقاضی که سالهاست پیگیر هستند تقسیم می شدند.

وی ادامه داد: تمام تمرکز بنده  تلاش برای کاهش آلام  مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر و استان بوده و خواهد بود به همین دلیل از تمام نخبگان و صاحبنظران دعوت می کنم در مباحث خرد و کلان نیازمند به پیگیری با بنده و مجمع نمایندگان استان همکاری نمایند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *