شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۵۷
۰
دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت:

سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم کشوری طرح ملی شهریاران قرار گرفت

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت از کسب رتبه دوم سیستان و بلوچستان در طرح ملی شهریاران در کشور خبر داد.
سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم کشوری طرح ملی شهریاران قرار گرفت
به گزارش خرنگار پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، رضا جعفری در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده‌ها، طرح‌های اجرا شده و قابل‌اجرا با محوریت مردم ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد است که از آذرماه امسال و هم‌زمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان نیز آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح حمایت و استقبال خوب مردم و جامعه هدف را در استان شاهد بودیم که در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، محیط‌زیست، ادیان و مذاهب، فرهنگی اجتماعی و هنر و رسانه، بهداشت و سلامت و علمی‌پژوهشی ایده و طرح‌های خود را ثبت کردند.

به گفته جعفری؛ مهلت زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در این طرح در حال حاضر به اتمام رسید و جامعه نخبگان و گروه‌های جهادی و مردمی سیستان و بلوچستان با ثبت ۷ هزار و ۷۶۳ طرح و ایده موفق به کسب رتبه دوم در سطح کشور شدند که نشان از دغدغه‌مندی و علاقه وافر مردم استان به شرکت در فعالیت‌های جهادی و مشارکت در حل امور با محوریت مردم دارد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح شهریاران نیز ایده‌های برتر انتخاب شده و مورد ارزیابی، داوری، حمایت قرار می‌گیرند که در نهایت نیز به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcc4eqs02bqex8.ala2.html
 
کد مطلب: 431022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *