شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۸
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:  

وحدت ملت ایران دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید می‌سازد  

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: هوشیاری ملت ایران در قبال وحدت باعث ایجاد اتحاد و یکپارچگی آنان در برابر دام‌های شیطان شده است.
وحدت ملت ایران دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید می‌سازد  

 
 
 
مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به آیه "وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا" در سوره آل عمران آیه ۱۰۳، بیان کرد: در حقیقت ربیع‌الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است.
 
وی با بیان اینکه این ایام یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است، افزود: هفته وحدت نیز در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بدون تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و تدبیری دوراندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی و با اعلام ایام سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (ص) به نام هفته وحدت، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده است.
 
وی اضافه کرد: در واقع هفته وحدت را به‌عنوان الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا مسلمانان در تمامی مسائل پیشرو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهند.
 
 جهان‌دیده عنوان کرد: بدون شک در کشور عزیزمان آنچه ملت و دین ما را از کینه دشمنان و دام شیاطین رها ساخته است، تنها هوشیاری در قبال مسائل و اتحاد و یکپارچگی است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *