جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
۰
یک کارشناس مذهبی؛

دشمنان با ایجاد فتنه به دنبال قطع کردن جامعه اسلامی از ریسمان الهی هستند / ملت ایران با وحدت در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری گفت: وحدت و اتحاد شیعه و سنی اجازه نفوذ دشمنان را نخواهد داد.
دشمنان با ایجاد فتنه به دنبال قطع کردن جامعه اسلامی از ریسمان الهی هستند /  ملت ایران با وحدت در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی می کنند
حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در آستانه هفته وحدت دشمن یک فتنه ای ایجاد کرد که در آن به دنبال قطع کردن جامعه اسلامی از ریسمان الهی بود و قیچی آن به دست آمریکا و انگلیس و پیاده نظام آن ها در داخل کشور بود.


وی افزود: خداوند تبارک و تعالی امر به وحدت و در کنار هم بودن (واعتصمو بحب الله جمیعا) کرده و شیطان و دشمنان اراده کردند که بین مسلمانان دشمنی ایجاد کنند و برخی با سکوت و عدم بیانیه و با بیانیه دادن آب در آسیاب دشمن و شیطان ریختند و این موارد را همراهی دانستند.

 این کارشناس مذهبی تصریح کرد: باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در مقابل دشمنان بایستیم و برکات این انقلاب و خون شهدا را فراموش نکنیم.


وی اضافه کرد: دشمن به دنبال گرفتن شرافت، آزادی و اتحاد مسلمانان ایران است و به بهانه های مختلف و با سکوت دشمن را همراهی نکنیم و مقابل آن بایستیم و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *