چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸
۱
در سیزدهمین یادواره شهدای وحدت ایرانشهر مطرح شد؛

ثابت بودن قدم ها در مسیر الهی، کشورمان را به پیروزی رساند / بلند شدن دود از مخ دشمنان ایران قوی

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر گفت: ایران در منطقه بسیار قوی بوده و ما این وضع موجود را به برکت خون شهدا و مقام معظم رهبری داریم.
ثابت بودن قدم ها در مسیر الهی، کشورمان را به پیروزی رساند / بلند شدن دود از مخ دشمنان ایران قوی






به گزارش پهره، امروز سیزدهمین یادواره شهدای وحدت با حضور سران، معتمدین و منتفذین و فرمانده هان انتظامی و نظامی و مدیران و مسئولین ایرانشهر با تاکید بر حفظ وحدت در سالن همایش سردار شهید سلیمانی دانشگاه ولایت این منطقه برگزار شد.

در این یادواره سردار اسکندر دانشمندی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در حقیقت شهدای وحدت در مسیر جهاد، در راه خدا و آسایش مردم شربت شهادت را نوش کردند و در اقدامات تروریستی باعث وحدت روز افزون شدند و مسیر آن بزرگواران را با دست در دست دادن نائب بشویم.


وی افزود: ایران در منطقه بسیار قوی بوده و ما این وضع موجود را به برکت خون شهدا و مقام معظم رهبری داریم.

فرمانده عملیاتی قرارگاه شهید معمار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس دست خالی با دشمن جنگیدند ولی در همان جنگ کشورمان قدرتی پیدا کرد که هیچ کس نداشت و سپاه پاسداران در آن شرایط توانست رشد کند.

وی اضافه کرد: در حقیقت دشمن از مسیر خدا دور است و ایران اسلامی که در مسیر الهی گام برداشته همچون همیشه پیروز است.


سردار اسکندری خاطرنشان کرد: در واقع امروزه ضعیف ترین وضع را آمریکا دارد و این جنگ روسیه و اوکراین چه علتی دارد که آمریکا برای حذف رقبا از جنگ روانی و فرهنگی استفاده می کند.

 وی اضافه کرد:  در واقع خداوند متعال ارتش جهانی اسلام را درست کرده و نیاز به هیچ سلاحی ندارد و خدا خودش سرباز داده که در غزه لبنان اتفاقاتی رخ می دهد که امروز دود از مخ صیهونیست بلند می شود. 


انتهای پیام/
کد مطلب: 430086