جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳
۰
امام‌جمعه ایرانشهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن از مولفه‌های سرنوشت‌ساز سرکوب‌کردن دشمن است

امام جمعه ایرانشهر گفت: مشارکت و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از آن مولفه‌های سرنوشت‌ساز در جهت سرکوب‌کردن دشمن است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن از مولفه‌های سرنوشت‌ساز سرکوب‌کردن دشمن است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی، امام‌جمعه ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پهره بیان کرد: دشمنان انقلاب در طول چهل و اندی سال از نظام دست‌اندازی‌های فراوانی را برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورده است.

وی افزود: در طول این چهل و چهار سال مشارکت، حمایت و پشتیبانی مردم از نظام یکی از ارکان قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شود.
این خطیب جمعه تصریح کرد: امسال باتوجه‌به اینکه ما شاهد دست‌اندازی‌های نظام سلطه در خصوص مقابله با نظام اسلامی بودیم در بیست و دوم امسال هم مشارکت و حضور مردم یکی از آن مولفه‌های سرنوشت‌ساز در جهت سرکوب‌کردن دشمن است.

وی اضافه کرد: دشمن هم باید بداند این نظام اسلامی با حمایت و مشارکت، پشتیبانی مردم همراه است و اصل مردم هم همین‌هایی هستند  در ایام‌الله‌ها و مناسبت‌ها پای‌کار نظام می‌آیند و نظام را همراهی می‌کنند.

بزمانی اظهار کرد: انتظار از مردم انقلابی این است نسبت به راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بی‌تفاوت نباشند و این امر مشارکت و پشتیبانی از نظام اسلامی را مهم‌ترین مسئله در آن روز بدانند که با این کار دشمنان یکبار دیگر در اجرا و پیاده‌سازی‌  مکر و حیله خود مأیوس می‌ماند.

امام‌ جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در حقیقت در روز ۲۲ بهمن روزی خواهد بود که برای همیشه آن امیدی که بسته با مشارکت و حضور حداکثری و گرم مردم بوده برای دشمنان تبدیل به ناامیدی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مثل همیشه ایام، طبیعی است که ملت ما که ملتی هوشیار و ولایت‌مدار هستند حضور حداکثری و مشارکت و ولایت‌مداری خود به دستور مقام معظم رهبری محکم و استوار یکبار دیگر سربلندی خود را در مقابل توطئه دشمن نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان ما در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که در راستای نظام با وجود نقشه‌های شوم دشمنان نظام تردیدی در مسیر حرکت به‌نظام در دلشان راه نخواهند داد.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 430312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *