جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶
۰
فرزند شهید یاسر بهشتی:

ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند

فرزند شهید یاسر بهشتی گفت: ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند



 


علیرضا بهشتی، فرزند شهید یاسر بهشتی از توابع شهرستان بمپور در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که دشمنان انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی  پولادین ملت ایران را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران ادامه‌دهنده راه و مکتب امام راحل هستند و پیروی از ولایت‌فقیه را هرگز فراموش نخواهند کرد و همچنان پای آرمان‌های نظام باقی خواند ماند و این موضوع باقوت و قدرت تداوم خواهد داشت.

بهشتی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با فرمان امام که فرمود: «دفاع واجب است به‌سوی جبهه‌ها بشتابید» خودش را در جرگه دلیرمردان جنگ قرارداد و سنگر مقابله با دشمن را خالی نگذاشت.

این فرزند شهید عنوان کرد: در شرایط فعلی جامعه هم باید همگان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و سنگر مقابله با دشمن را خالی نگذارند.
وی تصریح کرد: از همه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور سیستان و بلوچستان به‌عنوان فرزند شهید می‌خواهم که همچون همیشه با حضور گسترده و چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را بار دیگر مأیوس و ناامید کنند.

بهشتی خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم‌بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان خواهند داد که تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب هستند که دشمنان هم از این موضوع خیلی ترس و واهمه دارند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *