جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۲
۰
جانباز آزاده هشت سال دوران دفاع مقدس:

۲۲ بهمن می‌آییم تا سنگرهای مبارزه با دشمن خالی نباشد

حسین‌زاده کریم، جانباز آزاده هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: ۲۲ بهمن می‌آییم تا سنگرهای مبارزه با دشمن خالی نباشد.
۲۲ بهمن می‌آییم تا سنگرهای مبارزه با دشمن خالی نباشد
حسین‌زاده کریم، جانباز آزاده هشت سال دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در واقع روز بیست و دوم بهمن روزی است که تعلق به همه ملت ایران دارد؛ چون همین مردم بودند که با انقلاب و بابصیرت و آگاهی امام راحل توانستند سرنوشت خود را به دست بگیرند.
 
وی افزود: ۲۲ بهمن‌ماه مربوط به افراد یا فرد خاصی نیست؛ بلکه متعلق به همگان است، یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی بوده است که برادرانه در کنار هم به مقابله با دشمنان ایران اسلامی پرداختند.

این جانباز آزاده تصریح کرد: اگر امروز همگان وحدت و اتحاد را حفظ و گول فریب دشمنان را نخورند با پیروی از فرمایشات رهبری می‌توانند همچنان استقلال و امنیت را در کشور خود احساس کنند.

وی اضافه کرد: در زمان جنگ سنگرها را خالی نگذاشتیم و همه مردم در آن زمان به میدان جنگ آمدند پس امروز هم نباید میدان نبرد با دشمنان قسم‌خورده را خالی گذاشت؛ بلکه با پرکردن سنگرها توسط شیعه و سنی ترس و واهمه در دل دشمنان دوچندان می‌شود.

زاده کریم تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شکست مجدد دشمن را به همراه خواهد داشت پس ملت ایران روز شنبه همچون همیشه با حضور حداکثری با مشت‌های گره‌خورده در دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

این جانباز آزاده خاطرنشان کرد: هر چه سنگرهای مبارزه با دشمن پر تر باشد این مسئله خمیدگی کمر آن‌ها را شامل می‌شود که این امر شکست آنان را به تمام جهانیان نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همه برادران اهل‌سنت و اهل‌تشیع سیستان و بلوچستان با اتحاد و وحدت خود هیچ‌وقت سنگر دفاع از انقلاب را خالی نگذاشتند و از این به خالی نخواهند گذاشت و فریب دسیسه‌های شوم دشمن را نخواند خورد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *