دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۸
۰
تامین مایحتاج ضروری زندگی در گرو دریافت حقوق؛

پرداخت دستمزد پاکبانان شهرداری منوط به دریافت عوارض شهری است

کارگران شهرداری ایرانشهر همچون همیشه از عدم پرداخت به موقع حقوق شان گلایه مند و از مسئولین خواهان چاره اندیشی اساسی هستند.
پرداخت دستمزد پاکبانان شهرداری منوط به دریافت عوارض شهری است






به گزارش پهره؛ مدتی است که‌ پاکبانان شهرداری ایرانشهر بابت عدم پرداخت دستمزد ماه‌های اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور گلایه مند هستند و خواسته آنان از شهرداری این بوده که بخشی از حقوق آنان را پرداخت کنند.  


در حالی که تعداد کارگران شهرداری ایرانشهر بیش از ۶۵۰ نفر بوده که سوابق کاری آنها بالای ۱۵ سال نیز می رسد.

دستان خالی، ما را شرمنده خانواده هایمان کرد 


در این راستا تعدادی از کارگران شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: چندین ماه است که حقوق ما پرداخت نشده و در این شرایط اقتصادی دیگر توان برآورد کالاهای ضروری زندگی مان را نداریم.

این کارگران افزودند: عدم پرداخت حقوق به موقع در شهرداری باعث شده که ما در زندگی خانوادگی خود به مشکل بخوریم و کسی از مسئولین هم جوابگوی حل این معضل نیست.


اولویت شهرداری پرداخت حقوق عقب مانده کارگران است 

در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به این که تعداد کل کارکنان 575 نفر بوده و حقوق  خرداد ماه کلیه پاکبانان پرداخت شده است. 


وی افزود:  متاسفانه یکی از دلایل عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری این بوده که متاسفانه شهروندان در پرداخت عوارض کوتاهی می کنند.


این مقام مسئول تصریح کرد: پرداخت حقوق کارگران شهرداری در ماه های تیر، مرداد، شهریور دارای عقب ماندگی بوده که اولویت شهرداری پرداخت دستمزدهای عقب مانده این عزیزان است.

انتهای پبام/
کد مطلب: 430084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *