دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۴۳
۰
فریاد های بی صدایی که شنیده نمی شوند؛

عدم پرداخت حقوق زندگی را برای کارگران شهرداری ایرانشهر سخت کرد/ پاکبانان عیدی نمی گیرند!

پاکبانان شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت دستمزد و عیدی خود گلایه مند هستند، چون این معوقه حقوق فشارهای اقتصادی زندگی را دو چندان کرده است.
عدم پرداخت حقوق زندگی را برای کارگران شهرداری ایرانشهر سخت کرد/ پاکبانان عیدی نمی گیرند!
به گزارش پهره؛ انگار باز هم مثل همیشه قصه عدم پرداخت دستمزد و عیدی برای پاکبانان شهرداری ایرانشهر تمام شدنی نیست و همچنان این سریال ادامه دارد.

حدود چند ماه است که دستمزد این قشر زحمت کش در ایرانشهر پرداخت نشده و طبق گفته آنان حدود ۱۴ سال است که عیدی دریافت‌ نکردند.

در این باره، یکی از کارگران شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: مدت ها است که پرداخت دستمزدها نامنظم شده و ما هر بار باید ماه‌ها در انتظار دریافت حقوق خود بمانیم.

وی افزود: ما در شرایط سخت کار مشغول نظافت و خدمت رسانی به همشهریان خود هستیم و به این امید که بتوانیم برای خانواده مان یک زندگی حداقلی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون حدود چند ماه که حقوق ما پرداخت نمی شود و در این چند سالی که من در این جا خدمت کردم هیچ عیدی و مزایایی دریافت نکردیم و دیگر این شرایط برای ما در این اوضاع اقتصادی غیرقابل تحمل است و امیدواریم مسئولان صدای ما را بشنوند و به داد ما برسند.

این پاکبان شهرداری ایرانشهر عنوان کرد: با توجه به این که در آستانه سال نو قرار داریم امسال هم همانند سال های گذشته، عیدی به ما نمی‌دهند که برای فرزندانمان لباس نو و وسایل مورد نیاز دیگر تهیه کنیم.

پیگیر پرداخت حقوق های عقب مانده هستیم

در این راستا سعید دیده ور، سرپرست شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور شهری تاکید و بیان کرد: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش این خدوم شهرداری در معاونت خدمات شهری، فضای سبز و عمران است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.

وی با اشاره رویکرد مدیریت شهری برای پرداخت به موقع و عادلانه حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ایرانشهر، افزود: در اولین فرصت ممکن و پس از کسب درآمد اولویت اول پرداخت حقوق آنان مد نظر بوده و تا آبان ماه دستمزد شان پرداخت شده است.

دیده ور خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و همیاری یکدیگر مشکلات پیش رو یکی پس از دیگری برطرف شده و در آینده ای نه چندان دور شهر را در خور و شان مردمان عزیز این منطقه خواهیم ساخت.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرداری ایرانشهر پیگیر وصول مطالبات از ارگانهای دولتی و خصوصی بوده و دلیل اصلی عقب افتادن حقوق کارگران عدم همکاری شهروندان با این مجموعه در خصوص پرداخت عوارضات است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *